دبیر فدراسیون بوکس گفت: برای برگزاری مسابقات جام فجر 8 تیم خارجی را دعوت کرده‌ایم و اوایل اسفندماه ا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
8 تیم خارجی را برای حضور در تورنمنت فجر دعوت کرده‌ایم
دانشمندفرد: جام فجر اوایل اسفند برگزار می‌شود/ اسپانسرها برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده‌اند

دبیر فدراسیون بوکس گفت: برای برگزاری مسابقات جام فجر 8 تیم خارجی را دعوت کرده‌ایم و اوایل اسفندماه این رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فارس: دانشمندفرد: جام فجر اوایل اسفند برگزار می‌شود/ اسپانسرها برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده‌اند
  •  

علیرضا دانشمندفرد ، در مورد زمان برگزاری مسابقات بوکس جام فجر گفت: با توجه به رایزنی‌هایی که با شرکت نفت آبادان داشته‌ایم قرار است تورنمنت جام فجر با حمایت‌ آنها برگزار شود. این رقابت‌ها به نام شکست حصر آبادان و گرامیداشت دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: دهم تا بیست و دوم بهمن‌ماه آنها در آبادان مراسمی دارند و به همین دلیل قرار شد این رقابت‌ها از اوایل اسفندماه در آبادان برگزار شود. تا امروز با رایزنی‌هایی که انجام داده‌ایم هشت کشور خارجی به این رقابت‌ها دعوت شده‌اند و سه تیم داخلی نیز در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

دبیر فدراسیون بوکس خاطرنشان کرد: در طول این سال‌ها همیشه شهرهای مرزی ما در بهمن‌ماه مسابقاتی را برگزار می‌کردند به مناسبت دهه فجر، اما ما از آنها خواستیم تا دست نگه دارند و کشورهای همسایه را که در طول این چند سال برای حضور در مسابقات دعوت می‌کردند برای جام فجر دعوت کنند. در این رقابت‌ها تیم ملی الف و ب حضور خواهند داشت و یک تیم هم احتمالاً از خوزستان در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

وی در پایان در مورد اینکه فدراسیون در تلاش است تا لیگ برتر دوباره راه‌اندازی شود، گفت:‌ ما در تلاش هستیم تا لیگ برتر دوباره برگزار شود به همین دلیل در حال رایزنی با اسپانسرها هستیم تا هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد. البته در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی کشور یکی دو نفر از نمایندگان شرکت‌ها و کارخانجات اعلام کردند که تمایل دارند در لیگ برتر تیم داری کنند. اگر ما بتوانیم چند اسپانسر دیگر پیدا کنیم قطعاً دوباره لیگ برتر بوکس آغاز خواهد شد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931027000394#sthash.qi6zjASE.dpuf



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 111
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 111
بازدید ماه : 217
بازدید کل : 13140560
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7