ارومیه میزبان بیست و سومین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام فجر
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


ارومیه میزبان بیست و سومین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام فجر

ارومیه میزبان بیست و سومین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام فجر

 

بیست و سومین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام فجر انقلاب اسلامی از 29 بهمن ماه به مدت یک هفته در شهرستان ارومیه با حضور قهرمانان بیش از 20 کشور جهان برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی از فدراسیون شطرنج، باقر خلیلی رئیس هیات شطرنج استان آذربایجان غربی با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به میزبانی های موفقی که آذربایجان غربی در برگزاری مسابقات مهم بین المللی داشته است، فدراسیون شطرنج میزبانی مسابقات مهم فجر امسال را هم به هیات شطرنج استان واگذار کرد و تلاش می کنیم میزبان خوبی برای تمامی ورزشکاران و اهالی ورزش باشیم.
خلیلی با بیان اینکه از طریق فدراسیون شطرنج و شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان دعوتنامه برای 20 کشور ارسال شده گفت: ما با تعدادی از کشورها پروتکل همکاری های مشترک داریم و کشورهایی مثل آذربایجان- ارمنستان- ترکیه- ترکمنستان حضورشان قطعی است و با توجه به زمینه های همکاری قبلی برای کشورهای آمریکا- فرانسه – اسپانیا- هلند- لهستان- لتونی- روسیه- ازبکستان- عراق- کویت- بلاروس- بلغارستان و...دعوتنامه هایی ارسال کرده ایم و انشالله شاهد رقابت هایی با سطح کمی و کیفی بالایی خواهیم بود.
وی با تاکید بر اهمیت مسابقات فجر امسال افزود: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و سایر نهادها و ارگان های استان آذربایجان غربی بهترین امکانات را برای مهمانان و برگزاری مسابقات مهیا خواهیم کرد و به عنوان مثال مسابقات در سالن بزرگ و 6 هزار نفری ارومیه برگزار می شود که بیانگر اهمیتی است که استان ما برای این دوره از مسابقات قایل شده است.
رییس هیات شطرنج آذربایجان غربی به جایزه مسابقات اشاره کرد و افزود: اساتید بزرگ شطرنج جهان و اساتید بزرگی از کشورمان در این رقابت ها حضور می یابند بنابراین ما جایزه ای 33 میلیون تومانی را برای نفرات برتر در نظر گرفته ایم که 3 میلیون تومان از این جایزه ویژه ورزشکاران آذربایجان غربی خواهد بود تا ایجاد انگیزه ای باشد برای شطرنجبازان استان و همچنین مزیتی برای قهرمانان استان قایل شده باشیم.
وی در ادامه گفت: ما سابقه برگزاری 5 دوره مسابقات بین المللی شطرنج را در استان داریم، سه دوره مسابقات بین المللی جام سرداران شهید آذربایجان غربی را برگزار کرده ایم، اولین دوره مسابقات بین المللی بانوان را در ایران ما میزبانی داشته ایم و امیدواریم با این تجربیات بتوانیم میزبان موفقی برای بیست و سومین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام فجر در ارومیه باشیم.
وی در پایان با دعوت از رسانه های محلی و سراسری برای پوشش مسابقات گفت: آمادگی داریم تا پذیرای رسانه های خوب کشورمان در جریان برگزاری مسابقات باشیم که اطلاعات آن دو هفته قبل از شروع مسابقات در اخت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 122
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 122
بازدید ماه : 228
بازدید کل : 13140571
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7