عضو تیم ملی تکواندو گفت: در تلاش هستم سال 2015 را متفاوت آغاز کنم و به هدفم که حضور در المپیک برزیل
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
دور برگشت لیگ برتر تکواندو حتما در خدمت تیم شهرداری ورامین خواهم بود
مردانی: سال 2015 را می‌خواهم متفاوت آغاز کنم/ هدفم کسب جواز المپیک برزیل است

عضو تیم ملی تکواندو گفت: در تلاش هستم سال 2015 را متفاوت آغاز کنم و به هدفم که حضور در المپیک برزیل است برسم.

خبرگزاری فارس: مردانی: سال 2015 را می‌خواهم متفاوت آغاز کنم/ هدفم کسب جواز المپیک برزیل است
  •  

سجاد مردانی  در مورد شرایط فعلی خود در تیم ملی تکواندو، اظهار داشت: در تلاش هستم که سال 2015 را متفاوت آغاز کنم. برای کسب جواز حضور در المپیک برزیل باید همه امتیاز‌ها را جمع کنم. ما یک سال فرصت داریم تا با حضور در میادین مختلف به هدفمان که رسیدن به المپیک برزیل است برسیم. هر چه در توان داریم باید بگذاریم تا جواز حضور در المپیک را کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: امسال علاوه بر مسابقات رسمی قهرمانی جهان و گرندپریکس که پیش رو داریم باید در تورنمنت‌های دیگر نیز شرکت کنیم. طبق قانون جدید فدراسیون ما می‌توانیم با حضور در تورنمنت‌های مختلف 60 امتیاز جمع کنیم.

مردانی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است راهی تورنمنت یونان شوید یا خیر، گفت: بله، اولین تورنمنت سال 2015 قرار است طی چند روز آینده برگزار شود و من به همراه علیرضا نصر آزادانی راهی این رقابت‌ها خواهیم شد. سعی می‌کنم با کسب بهترین نتیجه 10 امتیاز این رقابت‌ها را به دست آورم. البته بعد از این رقابت‌ها باید تمام تمرکز‌مان را روی حضور در مسابقات قهرمانی جهان و گرند‌پریکس بگذاریم.

وی در مورد اینکه آیا در دور برگشت مسابقات لیگ برتر در ترکیب تیم شهرداری ورامین مبارزه خواهی کرد یا خیر، گفت: در نیم‌ فصل اول نیز در ترکیب تیم بودم، اما به خواسته کادر فنی به من استراحت داده می‌شد یا اینکه تیم نتیجه خوبی کسب می‌کرد و نیازی به مبارزه کردن ما نبود. تلاش می‌کنم بعد از بازگشت از تورنمنت یونان برای شهرداری ورامین در لیگ برتر مبارزه کنم. البته جام باشگاه‌های آسیا را نیز در پیش داریم و قطعا در خدمت تیم خواهم بود.

f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 175
بازدید کل : 13140518
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7