مشکل کمر دردم حل شده و تمرینات سبک را آغاز کرده‌ام مظاهری: به عنوان سرباز آماده خدمت به تیم ملی بوکس
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
مشکل کمر دردم حل شده و تمرینات سبک را آغاز کرده‌ام
مظاهری: به عنوان سرباز آماده خدمت به تیم ملی بوکس هستم/پاداش بازی‌های آسیایی را گرفتم

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: به عنوان یک سرباز آماده‌ام تا برای بوکس کشورم خدمت کنم.

خبرگزاری فارس: مظاهری: به عنوان سرباز آماده خدمت به تیم ملی بوکس هستم/پاداش بازی‌های آسیایی را گرفتم
  •  

علی مظاهری  در مورد دلیل غیبت در مسابقات قهرمانی کشور و حضور در اردوی تیم ملی بوکس، اظهار داشت: با توجه به مشکلات کمر‌ دردی که داشتم در مسابقات قهرمانی کشور نتوانستم شرکت کنم. خوشبختانه بعد از بازی‌های آسیایی تحت درمان بودم و مشکلم حل شده. چند هفته‌ای است تمرینات سبک را آغاز کرده‌ام و برای حضور در تیم ملی هیچ‌گونه مشکلی ندارم.

وی در ادامه افزود: فدراسیون گویا گفته ملی پوشان برای حضور در تیم ملی به ما اعلام آمادگی نکرده‌اند. بله، من اگر اعلام آمادگی نکردم به خاطر کمردرد بود، اما حالا آمده‌ام تا به عنوان سرباز تیم ملی در خدمت بوکس کشورم باشم. به هر حال اگر علی مظاهری به درد آنها می‌خورد بنده آماده حضور در تیم ملی هستم.

کاپیتان تیم ملی بوکس در پاسخ به این سؤال که آیا مسئولان فدراسیون برای حضور در تیم ملی با شما تماس گرفته‌اند، یا خیر گفت: برای حضور در تیم ملی کسی با من تماس نگرفته، اما من اعلام می‌کنم که آماده خدمت به تیم ملی کشورم هستم.

مظاهری در مورد پرداخت پاداش مسئولان فدراسیون به خاطر مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: از دفتر رئیس فدراسیون با من تماس گرفتند و طبق قولی که ناطق نوری داده بود پاداش را روز چهارشنبه پرداخت کردند اما در مورد دعوت به تیم ملی صحبت نشده است. به هر حال همه ما به فکر کسب سهمیه المپیک هستیم و امیدواریم همه بچه‌ها بتوانند برای موفقیت تیم ملی تلاش کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 202
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 202
بازدید ماه : 308
بازدید کل : 13140651
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7