علی کریمی می‌توانست ۲۰-۱۵ درصد موفقیت تیم ملی را رقم بزند حبیبی: کی‌روش می‌داند نتیجه نمی‌گیرد دنبال
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
علی کریمی می‌توانست ۲۰-۱۵ درصد موفقیت تیم ملی را رقم بزند
حبیبی: کی‌روش می‌داند نتیجه نمی‌گیرد دنبال راه در رو است/ خجالت می‌کشم بگویم فوتبالیست بودم

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: با توجه به اتفاقاتی که در فوتبال ما رخ می‌دهد خجالت می‌کشم در محافل بگویم فوتبالیست بوده‌ام.

خبرگزاری فارس: حبیبی: کی‌روش می‌داند نتیجه نمی‌گیرد دنبال راه در رو است/ خجالت می‌کشم بگویم فوتبالیست بودم
  •  

حسن حبیبی  در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران و اینکه علی کریمی هم از جمع کادر فنی تیم ملی کنار رفت، اظهار داشت: در این سال‌ها هیچ کس در جایگاه خود قرار ندارد و مسئولان فدراسیون بر اساس ضابطه انتخاب نمی‌شوند بلکه بر اساس رابطه انتخاب شده‌اند. کسانی که در فدراسیون حضور دارند هیچ سوابق فوتبالی ندارند و معلوم نیست با چه کارنامه‌ای در فدراسیون کار می‌کنند. آنها کار خود را بلد نیستند و همین مسائل باعث می‌شود چنین مسائلی پیش بیاید.

وی در خصوص بخشیدن 4 بازیکن که با مشکل سربازی روبرو بودند، تصریح کرد: قانونی وجود ندارد و اصلا هم توجهی به آن نمی‌شود. با این مسئله می‌شد خیلی منطقی‌تر برخورد کرد. چند ماهی را برای بازیکن در نظر بگیرند و هنگامی که در اردوهای تیم ملی شرکت می‌کنند مشکلی به وجود نیاید اما با این مسئله هم خوب برخورد نشد.

سرمربی اسبق تیم ملی در خصوص اینکه کی‌روش با به وجود آوردن حواشی به دنبال راه در‌رو از عدم نتیجه‌گیری تیم ملی است، گفت: کی‌روش مربی حرفه‌ای است و بلد است چه کاری انجام دهد. او وقتی احساس می‌کند که تیم نمی‌تواند نتیجه بگیرد و به هیچ وجه موفق نمی‌شود از این موارد استفاده می‌کند تا پس از عدم نتیجه‌گیری چنین مواردی را مطرح کند.

وی افزود: فدراسیون فوتبال به اندازه وزن او به وی پول داده است. مسئولان فدراسیون باید آنقدر باکلاس باشند که کی‌روش زیر دست آنها کار کند. نه اینکه کی‌روش برای آنها تعیین تکلیف کند. علی کریمی آنقدر فرد بزرگی است که می‌توانست 15-20 درصد موفقیت تیم را رقم بزند اما این حاشیه‌ها تنها فقط به خاطر راه دررو است. فدراسیون هم بی‌دست و پاست و کاری بلد نیست در این زمینه انجام دهد.

حبیبی در مورد اینکه آیا معتقد است تیم ملی در جام ملت‌های آسیا نتیجه نمی‌گیرد،‌گفت:‌ما نباید نتیجه بگیریم اگر نتیجه بگیریم بر اساس شانس بوده است. زیرا اقدامی انجام نداده‌ایم که بخواهیم موفق باشیم. به شخصه خجالت می‌کشم در محافل بگویم فوتبالیست بودم. غرور ما شکسته است چه برسد به نوجوانان و جوانان این مرز و بوم اما امیدوارم تیم نتیجه بگیرد تا شرایط از این بدتر نشود. چه تیم نتیجه بگیرد و چه نگیرد مسئولان نقاط ضعف را متوجه نمی‌شوند پس بهتر است این سرخوردگی کمتر شود.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 173
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 173
بازدید ماه : 279
بازدید کل : 13140622
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7