داور بین‌المللی کشتی ایران گفت: قوانینی که آمریکا و روسیه به اتحادیه جهانی کشتی پیشنهاد داده‌اند به
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
فدراسیون کشتی باید هر چه سریع‌تر اقدام کند
طهماسبی: قوانین پیشنهادی آمریکا و روسیه به ضرر کشتی فرنگی ایران است

داور بین‌المللی کشتی ایران گفت: قوانینی که آمریکا و روسیه به اتحادیه جهانی کشتی پیشنهاد داده‌اند به ضرر کشتی فرنگی ایران است.

خبرگزاری فارس: طهماسبی: قوانین پیشنهادی آمریکا و روسیه به ضرر کشتی فرنگی ایران است
  •  

علی اکبر طهماسبی، با اشاره به قوانین جدیدی که آمریکا و روسیه در کشتی فرنگی پیشنهاد دادند گفت: قرار است این قوانین و مقررات در مسابقات هرمن‌کار و دیوید شولتز اجرا شود و اگر مورد تایید اتحادیه جهانی کشتی قرار گرفت به فدراسیون‌های عضو ابلاغ و لازم‌الاجرا شود.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها و روس‌ها وقتی دیدند کشتی فرنگی ایران در دنیا حرف اول را می‌زند و توان مقابله فنی با آن را ندارند به سمت تغییر قوانین به نفع خودشان پیش رفتند؛ قوانینی که کاملا به ضرر ایران است و فدراسیون کشتی ما نباید بیکار بنشیند.

داور بین‌المللی کشتی با اشاره به این قوانین گفت: چند مورد تغییر پیشنهاد شده است که شاید بیش از همه دو مورد آن به ضرر ایران باشد که به آن اشاره می‌کنیم. مورد اول این است که حالت سوال در خصوص کم‌کاری و اینکه کشتی در خاک و یا سرپا پیگیری شود از بین رفته است؛ یعنی اینکه دیگر کشتی‌گیر حق انتخاب ندارد که تصمیم‌ بگیرد حریفش در خاک بنشیند. این در حالی است که کشتی‌گیران شاخص ما از جمله سوریان، نوروزی و رضایی به خاطر تبحری که در خاک دارند به مدال‌های جهانی رسیدند.

وی ادامه داد: مورد دوم این است که کشتی‌گیر تنها می‌تواند یک‌بار بارانداز را اجرا کند در حالی که کشتی‌گیران ایران تبحر خاصی در اجرای بارانداز به صورت پی در پی دارند. البته این موضوع تنها در حد پیشنهاد است و بعد از تایید و تصویب اتحادیه جهانی کشتی و ابلاغ به فدراسیون‌های عضو، لازم‌الاجرا می‌شود؛ به همین دلیل تا وقتی این موضوع تصویب نشده فدراسیون کشتی ما باید دست به کار شود و نکات منفی این قوانین را یادآوری کند.

طهماسبی تصریح کرد: انواع کنده‌ها و سالتوها در خاک اجرا می‌شود که به جذابیت مسابقات کمک می‌کند و فدراسیون کشتی ایران باید با تاکید به این موضوع قوانین جدید را ناکارآمد توصیف کند. با توجه به اینکه کشتی‌گیران ایرانی تبحر خاصی در خاک دارند به طوری که هم خوب فن اجرا می‌کنند و هم به خوبی دفاع را انجام می‌دهند این قوانین کاملا به ضرر ما است و اگر ما اعتراض نکنیم اجرایی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: البته در حال حاضر چون به صورت قانون درنیامده است لازم‌الاجرا نیست اما اگر اتحادیه جهانی کشتی آن را تصویب و به فدراسیون‌های عضو ابلاغ کند ما هم باید در مسابقات خود آن را لحاظ کنیم که از آن متضرر خواهیم شد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931006000331#sthash.jk5sZxSM.dpuf



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 173
بازدید کل : 13140516
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7