مقصودی:تشکیل دو تیم ملی تصمیم درستی نیست/برخی ها باید از فدراسیون بوکس بروند
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

مقصودی:تشکیل دو تیم ملی تصمیم درستی نیست/برخی ها باید از فدراسیون بوکس بروند

- رییس کمیته فنی فدراسیون بوکس با تاکید بر اینکه دو بخش شدن تیم ملی بزرگسالان اشتباه است، گفت: برخی ها به دلیل بالا رفتن شرایط سنی و نداشتن کارایی لازم باید از فدراسیون بروند.

 
منوچهر مقصودی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: آنطور که شنیده ام قرار است دو تیم بزرگسالان تشکیل شده و تحت نظر اکبر احدی و علیرضا استکی تمرین کنند و بوکسورها نیز در این دو تیم تقسیم شوند.

وی با اشاره به اینکه این تصمیم اشتباه است، گفت: هر مربی ایده های خود را دارد و داشتن دو تیم باعث خواهد شد تا تیم ملی و بوکسورها دچار دوگانگی شوند.

مقصودی گفت: اعتقاد دارم اگر تیم امید تشکیل شود، برای بوکس ایران فواید بیشتری خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که به عنوان رییس کمیته فنی چرا مانع عملی شدن این تصمیم نشده است؟ تصریح کرد: اسما رییس کمیته فنی هستم ولی نمی خواهم چندان در فدراسیون بوکس فعالیت داشته باشم و حتی در جلسه ای که این تصمیم گرفته شد، حضور نداشتم.

رییس کمیته فنی فدراسیون بوکس گفت: برای حضور در این نشست از من دعوت بعمل آمد اما دوست نداشتم در آن شرکت کنم.

وی با اشاره به اینکه نمی خواهد درگیر تصمیمات فدراسیون بوکس شود، عنوان کرد: نمی دانم چه معنایی خواهد داشت که دو تیم تشکیل شود.

مقصودی گفت: در سالهای گذشته در هر وزن سه بوکسور خوب داشتیم و آن زمان تشکیل دو تیم کار عجیبی نبود اما هم اکنون در بسیاری از اوزان حتی یک بوکسور هم نداریم و مشخص نیست چگونه می خواهیم با این شرایط دو تیم داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه همواره هدفش جوانگرایی در کادر فنی تیم ملی بوده است، افزود: احدی و استکی از مربیان جوان و خوب هستند که شخصا عتقاد دارم باید مربیان قهرمان پرور استان ها در کنار آنان باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با رییس فدراسیون بوکس در خصوص شرایط تیم ملی صحبتی نداشته است؟ گفت: ناطق نوری دوست صمیمی برادرم است ولی نمی خواهم خودم را درگیر کنم. سالها در فدراسیون و تیم ملی بوده و زحمات کشیده ام و حالا کنار رفته ام تا جوانترها خودشان را نشان دهند.

مقصودی ادامه داد: برخی ها نیز که شرایط سنی بالایی دارند باید از فدراسیون بوکس بروند و قبول کنند که دیگر نمی توانند مفید باشند.

نایب رییس پیشین فدراسیون بوکس در پایان تصریح کرد: اگر مربیان ایرانی همدل باشند به خوبی می توانند در کنار هم تیم خوبی را تشکیل دهند، اما متاسفانه همدلی در بین آنان وجود ندارد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 239
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 245
بازدید ماه : 357
بازدید کل : 13140700
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7