رئیس کمیته فنی فدراسیون بوکس گفت: مربی کور و کچل خارجی سه هزار دلار دستمزد می‌خواهد و بهتر است مربیا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
با تشکیل دو تیم ملی موافق نیستم
مقصودی: مربی کور و کچل خارجی سه هزار دلار پول می‌خواهد/ مربیان کینه و حسادت را کنار بگذارند

رئیس کمیته فنی فدراسیون بوکس گفت: مربی کور و کچل خارجی سه هزار دلار دستمزد می‌خواهد و بهتر است مربیان داخلی حسادت و کینه را کنار بگذارند و برای موفقیت تیم ملی یکدل باشند.

خبرگزاری فارس: مقصودی: مربی کور و کچل خارجی سه هزار دلار پول می‌خواهد/ مربیان کینه و حسادت را کنار بگذارند
  •  

منوچهر  مقصودی، در مورد برگزاری اردوهای تیم ملی اظهار داشت: قرار است طی چند روز آینده اردوهای تیم ملی بوکس در دو گروه مجزا آغاز شود. هدایت یک گروه بر عهده اکبر احدی و گروه دیگر بر عهده علیرضا استکی خواهد بود. تصمیم بر این است که از لحاظ فنی هر دو گروه در یک حد و اندازه باشند. این تصمیمی است که کمیته فنی فدراسیون گرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما با تشکیل دو تیم ملی مجزا در رده بزرگسالان موافق هستید یا خیر، گفت: اگر در هر وزن سه تا چهار بوکسور داشته باشیم هیچ ایرادی ندارد که دو تیم ملی در رده بزرگسالان داشته باشیم اما در حال حاضر ما در هر وزن به زور یک نفر داریم. زمانی باید دو تیم ملی تشکیل شود که در هر وزن تعداد بوکسورهای ما زیاد باشد اما الان نگاه کنید نفر اول هر وزن با نفر دوم زمین تا آسمان از لحاظ فنی فرق دارد. متأسفانه مربیان ما همدل نیستند و اگر اینطور بود می‌توانستند همه با هم کار کنند.

نایب‌رئیس سابق فدراسیون بوکس در ادامه خاطرنشان کرد: اکبر احدی و علیرضا استکی هر کدام یک طرز فکر متفاوت دارند و زمانی که بعد از مسابقات تیم نتیجه نگیرد بازیکنان اعتراض خواهند کرد که اگر ما در این تیم نبودیم و در تیم دوم بودیم قطعا بهتر می‌توانستیم نتیجه کسب کنیم و این بهانه می‌شود برای بوکسورها. به نظر من باید در رده بزرگسالان یک تیم ملی داشته باشیم. ما در وزن 91 کیلوگرم به غیر از علی مظاهری چه فرد دیگری را داریم؟

وی در ادامه خاطرنشان کرد: متأسفانه ما در پایه‌ها کار نکرده ایم و این هم به دلیل نداشتن بودجه کافی است. به خاطر همین در بخش نوجوانان و جوانان بوکسورهای خوبی نداریم. در حال حاضر اگر قرار است اردوهای تیم ملی برگزار شود به لطف کیومرث هاشمی است چرا که او هزینه‌های برگزاری اردوها را قول داده پرداخت کند. از مرحله قبلی اردوهای تیم ملی 45 تا 50 میلیون به رستوران مجموعه ورزشی انقلاب بدهکاریم.

مقصودی در مورد اینکه مربیان خارجی برای فعالیت در تیم ملی ایران پول‌های زیادی را می‌خواهند گفت: ‌فدراسیون بوکس توان مالی پرداخت حقوق 5 هزار دلاری ماهیانه به مربیان خارجی را ندارد. شرایط اقتصادی کشورمان هم به این صورت نیست که ما بتوانیم با استخدام مربی خارجی حقوق آنها را پرداخت کنیم. در حال حاضر اگر بخواهیم یک مربی کور و کچل خارجی برای تیم ملی بیاوریم 3 هزار دلار دستمزد می‌خواهد پس مربیان داخلی باید بغض، حسادت و کینه را کنار بگذارند و برای موفقیت تیم ملی کنار هم کار کنند.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 260
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 260
بازدید ماه : 366
بازدید کل : 13140709
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7