مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت:‌ آقایان جواب بدهند چرا «سیاسی» که منصوب آنهاست در زندان اوین است.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
یک ریال خارج از آیین‌نامه خرج شده باشد برملا می‌کنیم
عابدینی: آقایان جواب بدهند چرا «سیاسی» که منصوب آنهاست در زندان اوین است!/به خاطر مقام نمی‌توانم چاپلوس باشم

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت:‌ آقایان جواب بدهند چرا «سیاسی» که منصوب آنهاست در زندان اوین است.

خبرگزاری فارس: عابدینی: آقایان جواب بدهند چرا «سیاسی» که منصوب آنهاست در زندان اوین است!/به خاطر مقام نمی‌توانم چاپلوس باشم
  •  

،امیر عابدینی پس از جلسه امروز کمیته اسناد مالی فدراسیون در جمع خبرنگاران در مورد انتقادهای وزارت ورزش از او و همکاری با افرادی که در پرونده سه هزار میلیاردی حضور داشتند، گفت: من جنایت‌های زیادی مرتکب شده‌ام! استاندار در دولت میرحسین موسوی و در دوران کروبی بوده‌ام. این آقایان نمی‌دانستند که من این جنایت‌‌ها را هم مرتکب شده‌ام وگرنه آنها را هم می‌گفتند اما آقایان سواد ندارند چون که قوه قضائیه با کسی تعارف ندارد.

وی ادامه داد: من در داماش گیلان بودم و با آب معدنی داماش گیلان قرارداد داشتم و منصوب کسی نبودم اما آقایان بگویند که چگونه آقای حمیدرضا سیاسی که منصوب آنهاست اکنون در زندان اوین است اول جواب این را بدهند و بعد صحبت کنند.

عابدینی در مورد وضعیت بودجه فدراسیون فوتبال گفت: بودجه سال 92-91 را مورد بررسی قرار خواهیم داد. ایرادهایی به این بودجه وارد بود که کفاشیان خواست که این کمیسیون تشکیل شود و به ابهامات رسیدگی کند که علت آن هم نامه‌ای بود که اعضای هیأت رئیسه نوشته بودند و امضا کرده بودند من هم آن نامه را امضا کرده بودم.

وی ادامه داد: در نهایت قرار شد که ما بودجه‌های سال 92-91 را بررسی کنیم. من مسئول کمیته شدم و بهرامی دبیر کمیته و قنبرزاده هم که به عنوان یک عضو فعال در جلسات حضور داشته در این کمیته حاضر شد. ایرادهایی که به صورت‌های مالی گرفته شد به استناد گزارش‌های حسابرسی بود.

عابدینی افزود: ابهاماتی در بودجه وجود داشت که به طور مثال 1- روشن نبودن وضعیت مالی شرکت افق سبز، 2- مسئله طلب و بدهی باشگاه‌ها است مثلا گفته شده استقلال 700 میلیون بدهکار است اما این باشگاه اعلام کرده که صد میلیون طلبکار است و در آخر هم مشخص نشده که چه کسی درست می‌گوید و یا وضعیت ارزی روشن نشده است.

-f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7