نماینده وزن چهارم المپیکی تیم ملی تکواندو گفت: تماشاگران غیر مکزیکی حاضر در سالن مسابقات به خاطر ناد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
باید با ناداوری‌ها آشنا شویم تا در المپیک به مشکل نخوریم
مردانی: تماشاگران غیر مکزیکی برای ما بغض کردند/ ناداوری‌های زشتی را از میزبان شاهد بودیم

نماینده وزن چهارم المپیکی تیم ملی تکواندو گفت: تماشاگران غیر مکزیکی حاضر در سالن مسابقات به خاطر ناداوری که در حق ما شد بغض کرده بودند.

خبرگزاری فارس: مردانی: تماشاگران غیر مکزیکی برای ما بغض کردند/ ناداوری‌های زشتی را از میزبان شاهد بودیم
  •  

سجاد مردانی، در مورد برگزاری مسابقات گرندپریکس مکزیک، اظهار داشت: مسابقات گرندپریکس در چهار وزن المپیکی برگزار شد و در واقع 8 نفر برتر هر وزن در این رقابت‌ها حضور داشتند. در مجموع 32 نفر در بخش مردان و بانوان در این رقابت‌ها به مصاف هم رفتند. هر بازی حکم یک فینال مسابقات جهانی را داشت چرا که بهترین‌های هر وزن در این رقابت‌ها با یکدیگر مبارزه کردند. واقعاً این رقابت‌ها از لحاظ کیفیت در بالاترین سطح برگزار شد.

وی در ادامه افزود: با تمام حریفانم در این رقابت‌ها آشنا بودم و بارها با همه آنها مبارزه کرده‌ بودم. به همین دلیل شناخت کافی از همه حریفانم داشتم. تیم ملی از همه لحاظ آماده بود و با توجه به اینکه ما تا المپیک برزیل باید در چند مرحله مسابقه شرکت کنیم این باعث می‌شود در طول این مسیر پله پله پیش برویم و با تمام مشکلات ناداوری و دیگر مسائل آشنا شویم. در واقع با اتفاقاتی که در این مدت برای تکواندوکاران رخ می‌دهد آنها با تمام مشکلات آشنا می‌شوند و در المپیک آماده رویارویی با این اتفاقات می‌شوند.

مردانی در مورد برگزاری مسابقات جام جهانی، اظهار داشت:‌ به خاطر بالا بودن وزنم در ترکیب تیم ملی در مسابقات جام جهانی نبودم. در واقع 5 نفری که ارنج می‌شدند باید در مجموع 360 کیلوگرم می‌شدند و به خاطر همین با صلاحدید کادرفنی در ترکیب تیم مبارزه نکردم.

نماینده وزن چهارم المپیکی تیم ملی تکواندو در ادامه خاطرنشان کرد:‌ مسابقات جام جهانی دو روز پس از پایان رقابت‌های گرندپریکس برگزار شد، تیم ملی کشورمان علی‌ رغم اینکه از لحاظ آمادگی بسیار شرایط خوبی داشت توانست در روز اول حریفان خود را شکست دهد و به دور بعدی صعود کند، اما متأسفانه مکزیکی‌ها کاری کردند که واقعاً در طول تاریخ تکواندو بی‌سابقه بود، آنها تکواندو را به 10 سال گذشته بردند.

وی در مورد ناداوری‌هایی که میزبان در طول مسابقات انجام داد، گفت:‌ آنها واقعاً حق‌خوری کردند تمام تلاش مکزیکی‌ها این بود که ما به فینال مسابقات صعود نکنیم و به خواسته خودشان رسیدند. برگزاری دیر هنگام مسابقات، کنسل کردن سنسور کلاه تکواندوکاران و بعد از آن قطع کردن سنسور هوگوها از رفتارهای زشتی بود که آنها از خود نشان دادند. با این روش آنها دست داوران را باز گذاشتند و داوری کاملاً در امتیاز دادن به تکواندوکاران دخیل بود.

مردانی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد:‌ مکزیکی‌ها با کارهایی که کردند قدرت ایران را خواستند بگیرند، اما با تمام ترفندهایی که زدند باز هم به سختی به اهداف خود رسیدند. بچه‌های تیم ملی با غیرت مبارزه کردند و همه حاضران در سالن شاهد بودند که چطور حق ما را خوردند. تماشاگران غیر مکزیکی با رفتاری که مکزیکی‌ها با ما کردند بغض کرده بودند.

f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 114
بازدید کل : 13140457
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7