کشتی در میان مردم ایران محبوب است لابازانوف: حق نوروزی را در فینال جهانی ازبکستان خوردند/ از این همه
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
کشتی در میان مردم ایران محبوب است
لابازانوف: حق نوروزی را در فینال جهانی ازبکستان خوردند/ از این همه تماشاگر شگفت‌‌زده شدم

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان گفت: حق امید نوروزی را در فینال مسابقات جهانی مقابل حریف صرب خوردند.

خبرگزاری فارس: لابازانوف: حق نوروزی را در فینال جهانی ازبکستان خوردند/ از این همه تماشاگر شگفت‌‌زده شدم
  •  

، چنگیز لابازانوف فرنگی‌کار 23 ساله اهل چچن روسیه که عنوان قهرمانی جهان در سال 2014 را در وزن 71 کیلوگرم در اختیار دارد، یکی از کشتی‌گیران مطرحی بوده که در نخستین دوره لیگ جهانی کشتی فرنگی در ترکیب تیم سامورگاشف روسیه به میدان رفت و موفق به کسب عنوان نایب‌قهرمانی همراه این تیم شد.

لابازانوف که در این رقابت‌ها کشتی‌های خوبی گرفت و از سد تمام رقیبانش گذشت از شور و اشتیاق تماشاگران ایرانی در این رقابت‌ها به وجد آمده بود و گفت که چنین تماشاگرانی را در هیچ جای دنیا ندیده است. او در خصوص دیدار فینال وزن 66 کیلوگرم مسابقات جهانی ازبکستان بین امید نوروزی و حریف صربش نظر جالبی دارد و معتقد است حق نوروزی در آن مسابقه ضایع شده است و لیاقت او کسب عنوان قهرمانی بوده است.

گفت‌وگوی چنگیز لابازانوف، قهرمان جوان کشتی فرنگی روسیه که بدون شک در آینده‌ای نه چندان دور حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت را در زیر بخوانید:

وی در خصوص حضورش در این مسابقات گفت: پیش از این یک بار دیگر و برای حضور در جام جهانی به ایران سفر کرده بودم. حضور در این مسابقات تجربه خوبی بود و از اینکه چنین استقبال باشکوهی توسط مردم از مسابقات شده بود شگفت‌زده شدم. انتظار این همه تماشاگر را در سالن مسابقات نداشتم.

لابازانوف تصریح کرد: حتی افراد معلول هم با ویلچر برای تماشای مسابقات کشتی به سالن مسابقه آمده بودند که نشان می‌دهد کشتی چقدر در میان مردم ایران محبوب است. برای من هم جالب بود؛ چرا که تا به حال چنین استقبالی را در هیچ جای جهان ندیده بودم.

دارنده مدال طلای جهان در پاسخ به این سوال که آیا در روسیه هم چنین استقبالی از مسابقات کشتی می‌شود گفت: بدون شک استقبال تماشاگران روس مانند ایران نیست و این همه تماشاگر به سالن نمی‌آیند و اگر هم بیایند با چنین شور و هیجانی کشتی‌گیران را تشویق نمی‌کنند.

لابازانوف در خصوص اینکه در حال حاضر در وزنی غیرالمپیکی کشتی می‌گیرد و برنامه‌اش برای حضور در المپیک ریو چیست عنوان کرد: به احتمال زیاد برای حضور در المپیک در وزن 66 کیلوگرم کشتی خواهم گرفت و مشکلی ندارم. اگر هم نشد در یک وزن بالاتر و در 75 کیلوگرم روی تشک خواهم رفت.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 463
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 463
بازدید ماه : 575
بازدید کل : 13140918
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7