فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
16 / 9 / 1393برچسب:, :: 12:10 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

نسخه چاپي
برخی دوستان با مصاحبه‌هایشان رأی صادر می‌کنند!
رویانیان: شفاف بگویند بازداشت سیاسی به کدام مدیر قبلی پرسپولیس ارتباط دارد/ چرا با آبروی افراد بازی می‌کنید؟

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: مسئولان وزارت ورزش شفاف بگویند بازداشت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مربوط به کدام مدیر قبلی این باشگاه است.

خبرگزاری فارس: رویانیان: شفاف بگویند بازداشت سیاسی به کدام مدیر قبلی پرسپولیس ارتباط دارد/ چرا با آبروی افراد بازی می‌کنید؟
  •  

محمد رویانیان  درباره بازداشت حمید‌رضا سیاسی و اینکه گفته می‌شود او به دلیل مدیریت مدیران قبلی این باشگاه بازداشت شده گفت: متاسفانه روز گذشته و پس از انتشار خبر بازداشت حمید‌رضا سیاسی افراد مسئول در وزارت ورزش و جوانان صحبت‌های ضد و نقیضی انجام دادند. آنها اعلام کردند که بازداشت مدیر‌عامل پرسپولیس به مدیران قبلی این باشگاه ارتباط دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه من مدتی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کردم خواهان این هستم که آنهایی که مدعی شده‌اند بازداشت سیاسی ارتباطی با مدیران قبلی این باشگاه داشته خیلی شفاف بگویند که این مشکلات مربوط به کدام مدیرعامل سابق پرسپولیس است؟ من حتی برای روشن شدن این شرایط و برای اینکه صحت یا عدم صحت اظهارات برخی مسئولان مشخص شود وکیل حقوقی خود را به شعبه شماره 2 بازپرسی اعزام کردم تا مسائل روشن گردد.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من مدتی است که از مدیریت پرسپولیس کنار رفته‌ام اما به دوستان خودم نصیحت می‌کنم و مصرانه از آنها می‌خواهم که با صحبت‌هایشان شرایط را بدتر نکنند. دوستان من! مصرانه از شما می‌خواهم که فاصله و خدشه بین هواداران فوتبال، جامعه ورزشی و مسئولین را عمیق‌تر نکنید. چرا باید ما صحبت‌هایی انجام دهیم که وضعیت نامطلوب‌تر از قبل بشود؟

رویانیان  گفت: آنهایی که مدعی هستند سیاسی به دلیل مدیریت مدیران قبلی پرسپولیس بازداشت شده چرا مسائل را شفاف بیان نمی‌کنند؟ البته عده‌ای اعلام کرده‌اند که این بازداشت به دلیل شکایت کشتی‌گیران و والیبالیست‌های طلبکار از پرسپولیس بوده که اگر چنین باشد این موضوع بحثی کاملا حقوقی است و ربطی به پرونده کیفری ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 145
بازدید کل : 13140488
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7