با موافقت نمایندگان؛ دستگاه‌های اجرایی مجاز به هزینه کرد یک درصد از بودجه خود در امور ورزش شدند
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


با موافقت نمایندگان؛ دستگاه‌های اجرایی مجاز به هزینه کرد یک درصد از بودجه خود در امور ورزش شدند

با موافقت نمایندگان؛ دستگاه‌های اجرایی مجاز به هزینه کرد یک درصد از بودجه خود در امور ورزش شدند

 

با موافقت نمایندگان مجلس دستگاه‌های اجرایی مجاز به هزینه کرد یک درصد از بودجه خود در امور ورزش شدند. 
به گزارش پايگاه خبري ورزش و جوانان آذربايجان غربي به نقل از خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی نوبت صبح ديروز (دوشنبه 10 آذرماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت یا ماده الحاقی 12 این طرح با 136 رأی موافق، 22 رأی مخالف و 3 رأی ممتنع از مجموع 198 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.
براساس ماده الحاقی 12 دستگاههای اجرائی مشمول ماده(5) قانون مدیریت خدمات کشوری و موسسات و شرکت ها مجازند به‌منظور توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و توسعه زیرساختهای ورزش و امور جوانان در قالب قوانین بودجه سنواتی یک درصد (1%) از بودجه خود باستثنای فصول(1) و (6) هزینه‌ای وهزینه‌های مستقیم را که طی دستورالعملی توسط وزارت ورزش و امورجوانان و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور تهیه و ابلاغ می‌گردد، هزینه نمایند.
تبصره 1- سی درصد (30%) از این اعتبارصرف توسعه فضاهای ورزشی در مدارس می‌شود.
تبصره 2- سی‌درصد(30%) از اعتبار برای تکمیل فضاها و اماکن‌ورزشی در اختیار وزارت ورزش‌وجوانان قرار می‌گیرد. حداقل سی درصد(30%) منابع موضوع این تبصره صرف توسعه ورزش در روستاها می‌شود.
 
گفتنی است در جریان تصویب ماده الحاقی 12 نیره اخوان بیطرف پیشنهاد حذف عبارت "مجاز است"و مهدی کوچک زاده پیشنهاد حذف عبارت "قهرمانی"را مطرح کردند که با مخالفت نمایندگان مواجه شد.
لازم به ذکر است محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس پس از تصویب ماده الحاقی 12 گفت: در قانون برنامه پنجم آمده که هر نوع پرداخت ورزش قهرمانی ممنوع است از این رو چون در این ماده به خلاف قانون برنامه اشاره شده است نیازمند دو سوم آرای نمایندگان برای تصویب هستیم./



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 93
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 199
بازدید کل : 13140542
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7