سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: ممنوع‌ المصاحبه کردن کاراته‌کاهای دانشگاه آزاد برای گرفتن امتیاز
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
اگر رهنما با موافقت فدراسیون کاپ را به رشت برده، مبارکش باشد
صافی: کاراته‌کاها را ساکت نکردم تا از فدراسیون امتیاز بگیرم/ انتقاد‌هایم از فدراسیون به حق بود

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: ممنوع‌ المصاحبه کردن کاراته‌کاهای دانشگاه آزاد برای گرفتن امتیاز جهت برگزار کردن مسابقات جام ایران زمین نیست.

خبرگزاری فارس: صافی: کاراته‌کاها را ساکت نکردم تا از فدراسیون امتیاز بگیرم/ انتقاد‌هایم از فدراسیون به حق بود
  •  

، احمد صافی سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد و تیم ملی کره‌جنوبی بازیکنان دانشگاه آزاد را ممنوع المصاحبه کرد تا علیه فدراسیون کاراته انتقاد نکند، این اتفاق در حالی رخ داد که وی پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان، زمانی که کاراته ایران نیاز به آرامش داشت از تصمیمات مسئولان فدراسیون به شدت انتقاد کرد. حالا این سؤال در ذهن اهالی کاراته خطور می‌کند که آیا صافی برای اینکه از فدراسیون امتیاز بگیرد تا جام ایران زمین برگزار شود بازیکنان دانشگاه آزاد را ممنوع‌ المصاحبه کرده است؟ او  این موضوع را تکذیب کرد.



بله؛ جام ایران‌ زمین 28آذرماه به میزبانی تهران در بخش مردان و بانوان برگزار خواهد شد. کشورها از 26 آذرماه وارد تهران می‌شوند. این نهمین دوره مسابقات است که با همکاری دانشگاه آزاد، فدراسیون کاراته و سبک شوتوکان برگزار خواهد شد. تا به این لحظه شش کشور برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند، اما ما در تلاشیم تعداد بیشتری از کشورها را به این مسابقات دعوت کنیم.

 آیا تیم‌های حاضر در این مسابقات در کاراته شناخته شده هستند؟

ترکیه، آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، عراق، پاکستان و افغانستان کشورهایی هستند که قرار است در این مسابقات شرکت کنند. برخی از این کشورها قهرمانان بزرگی را در ترکیب خود دارند. البته چند کشوری که قرار است در این مسابقات شرکت کنند به دلیل همسایه بودند از این امتیاز استفاده می‌کنند و در این مسابقات حضور پیدا خواهند کرد.

f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 138
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 138
بازدید ماه : 244
بازدید کل : 13140587
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7