در حالی که کوزه‌گری تا پایان دوره ریاستش در فدراسیون هندبال 10 ماه فرصت داشت، اما بازنشسته بودن دلیل
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
تفاوت "عزل" و "بازنشستگی" برای آقای رئیس
نگاه خودجوش وزارت به هندبال/ آیا تنها کوزه‌گری بازنشسته بود؟

در حالی که کوزه‌گری تا پایان دوره ریاستش در فدراسیون هندبال 10 ماه فرصت داشت، اما بازنشسته بودن دلیل استعفای وی مطرح شد.

خبرگزاری فارس: نگاه خودجوش وزارت به هندبال/ آیا تنها کوزه‌گری بازنشسته بود؟
  •  

، با حضور نصرالله سجادی در وزارت ورزش و انتخاب محمود گودرزی به عنوان وزیر جدید در اقدامی به جا وزارت ورزش تصمیم گرفت انتخابات فدراسیون‌هایی را که برخی از آنها حتی به مدت دو سال از مدت سرپرستی‌شان می‌گذشت برگزار کند.

خیلی‌ها از این اقدام وزارت ورزش به خوبی یاد کردند و انتخابات فدراسیون‌ها یکی یکی برگزار می‌شد. بعد از نامه سازمان بازرسی مبنی بر اینکه دو شغله‌ها، نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند، وزارت ورزش مطابق نامه سازمان بازرسی کارهایش را انجام داد و خیلی از نامزدها از جمله طالقانی، ساعی، جدیدی نتوانستند در انتخابات شرکت کنند، اما پیروی از نامه سازمان بازرسی در انتخابات تیراندازی اجرا نشد، به همین دلیل نماینده سازمان بازرسی در جلسه حضور پیدا نکرد. اگرچه با اعلام مجلس مبنی بر اینکه نمایندگی شغل نیست، وزارت ورزش هم دلیلی برای عدم برگزاری انتخابات ندید.

بعد از این اتفاقات بود که خیلی‌ها معترض برخوردهای چندگانه وزارت ورزش درباره انتخابات فدراسیون‌ها بودند. وزارت ورزش برای یکی سرپرست انتخاب می‌کرد، برای دیگری قبل از پایان دوره 4 ساله انتخابات برگزار می‌کرد، برای فدراسیونی سرپرست نگذاشتند و تا زمان انتخابات رئیس فدراسیون به فعالیتش ادامه داد، اما جریان فدراسیون هندبال با همه چیزهایی که دیده‌ و شنیده‌ام متفاوت است.

*رفتارهای خودجوش با هند بال!

بعد از اعتراض‌های زیادی که به عملکرد جلال کوزه‌گری رئیس فدراسیون هندبال وارد شد و نامه‌هایی که بازیکنان علیه وی منتشر کردند سرانجام شایعه رفتن کوزه‌گری سر زبان‌ها افتاد و 28 اردیبهشت 92 کوزه‌گری استعفا کرد.

البته وی در گفت‌وگویی که با فارس داشت، اعلام کرد استعفایی در کار نبوده و به دلیل اینکه بازنشسته است نمی‌تواند در فدراسیون فعالیت کند! صحبتی که بسیار تعجب برانگیز است.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 531
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 537
بازدید ماه : 649
بازدید کل : 13140992
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7