تیم ملی کشتی فرنگی جوانان نیازمند کادری باتجربه است نوربخش: نمی‌خواهم تجربه تلخ مربیگری در جوانان را
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان نیازمند کادری باتجربه است
نوربخش: نمی‌خواهم تجربه تلخ مربیگری در جوانان را تکرار کنم

مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: نمی‌خواهم تجربه تلخ مربیگری در تیم جوانان را دوباره تکرار کنم.

خبرگزاری فارس: نوربخش: نمی‌خواهم تجربه تلخ مربیگری در جوانان را تکرار کنم
  •  

ناصر نوربخش ، در خصوص اینکه نامش به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم کشتی فرنگی جوانان مطرح می‌شود، گفت: من سابقه حضور در این رده سنی را دارم، اما شرایط این تیم با سال‌های قبل کاملا متفاوت است و تیمی تقریبا صفر کیلومتر است. به نظرم حتی اگر بهترین مربیان هم در راس این تیم قرار بگیرند، بتوانند نتیجه بگیرند.

وی ادامه داد: از طرفی توقعات هم اینقدر بالاست که کار را سخت‌تر می‌کند. همه انتظار دارند که تیم قهرمان شود در حالی که تیم جوانان ما در حد آسیا هم نیست. متاسفانه در رده‌های پایه به مربیان توجهی نمی‌شود در دوره‌های گذشته هم این معضل وجود داشته است چرا که تمام نگاه‌ها به سمت تیم بزرگسالان است و از نظر امکانات، پرداخت حقوق و پاداش توجهی به مربیان رده پایه نمی‌شود.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه کشتی‌گیران بزرگسال ما کم‌کم به دوران پایان کشتی خود نزدیک می‌شوند، گفت: در این سال‌ها که جوانان باید به بزرگسالان خروجی می‌داد خوب عمل نکرده است و فدراسیون باید توجه بیشتری به رده‌های پایه داشته باشد. شرایط کشتی فرنگی را خوب نمی‌بینم و نیازمند پشتوانه‌سازی هستیم. بنابراین باید کادر فنی باتجربه‌ای در راس تیم جوانان قرار بگیرد تا بتواند در امر پشتوانه‌سازی عملکرد موفقی داشته باشد. از طرفی باید 3 تا 4 سال به مربیان این رده زمان داد تا مزد زحمات خود را بگیرند.

نوربخش تصریح کرد: من تجربه تلخ مربیگری در جوانان را دارم و نمی‌خواهم دوباره آن را تکرار کنم. زمانی‌که تیم سوم آسیا را تحویل گرفتم و بعد از آن همه زحمت من را کنار گذاشتند مزد زحماتم آن بود. مربیان علاقه‌ای به کار کردن در این رده ندارند؛ زمانی که من در جوانان سرمربی بودم همکارانم همواره ناراحت بودند چرا که دستمزد آنها کمتر از هزینه رفت و آمدشان بود. در بحث مربیگری در تمام رده‌های ملی در کشتی فرنگی دچار مشکل هستیم که باید در این زمینه با برنامه بهتری عمل کنیم.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 77
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 189
بازدید کل : 13140532
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7