مربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری گفت: بهداد با این نحوه تمرین و با این مربیان در المپیک نمی‌تواند به رک
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
رفتار کوروش باقری باید پس از المپیک با ملی‌پوشان بهتر می‌شد
خوشدل: ترس روس‌ها از بهداد ریخت/ بعید است او با این مربیان در المپیک قهرمان شود

مربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری گفت: بهداد با این نحوه تمرین و با این مربیان در المپیک نمی‌تواند به رکوردهای آلبگوف روس برسد و او را شکست دهد، چرا که روس‌ها دیگر ترسی از بهداد ندارند.

خبرگزاری فارس: خوشدل: ترس روس‌ها از بهداد ریخت/ بعید است او با این مربیان در المپیک قهرمان شود
  •  

جواد خوشدل  در خصوص ارزیابی‌اش از رقابت‌های وزنه‌برداری جهان گفت:‌با توجه به تغییر مربی، تغییراتی در ترکیب تیم ملی و نحوه تمرینات پیش آمد که نتیجه آن مصدومیت‌های بیشتر وزنه‌برداران در سال گذشته بود، نتیجه‌ای که به دست آمد طبیعی بود. از نظر من به خاطر تغییر شیوه تمرینات،‌ملی‌پوشان آسیب دیدند.

وی ادامه داد: این آسیب‌دیدگی‌ها بیشتر به خاطر این بود که وزنه‌برداران تیم ملی به خاطر تغییراتی که به وجود آمد به شرایط تمرینی عادت نداشتند و همین موضوع باعث شد تا در مسابقات جهانی نتایج خوبی به دست نیامده و در آستانه این رقابت‌ها نیز مصدومیت‌ها زیاد شود. این در حالی است که ورزشکاران با تمرینات کوروش باقری تحت فشار بودند اما با تمرینات زارع آزادتر شدند و همین آزادی در آستانه مسابقات جهانی باعث شد تا بدن‌ها ضعیف شود. در حالیکه در نزدیکی مسابقات باید مربی به ورزشکارش فشار می‌آورد و نباید اینطور بود که اوضاع تمرین در دست وزنه‌بردار باشد. به نظر من اگر آنها فرصت بیشتری برای کار با این مربیان را داشتند و بعد به مسابقات جهانی می‌رفتند بسیار بهتر بود.

خوشدل در مورد ارزیابی کلی‌اش از نتایج به دست آمده در رقابت‌های قهرمانی جهان، گفت:‌کیانوش رستمی با غیرتی که داشت توانست قهرمان جهان شود اما تقریبا همیشه ورزشکاران اینطور غیرتی نمی‌شوند. در واقع او از بازی‌های آسیایی درس گرفت و به خودش آمد و در قهرمانی جهان در قزاقستان بهترین وزنه‌ها را زد و بهترین مسابقه زندگی‌اش را تجربه کرد و نتیجه‌اش را هم دید.

مربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری‌، تصریح کرد: البته قاعده‌اش این بود که رستمی هم باید مثل بهداد شکست می‌خورد اگر کیانوش کوچکترین اشتباهی می‌کرد با توجه به رقابتی که داشت حتی روی سکو هم نمی‌رفت اما او تمام تلاشش را کرد و مثل یک قهرمان جنگید.

وی در خصوص بهداد سلیمی گفت: بهداد فکر می‌کرد به راحتی در این مسابقات قهرمان جهان می‌شود و رقیبان روسش را دست کم گرفت البته نمی‌توان گفت که او مغرور بود بلکه حریفانش را دست کم گرفت. اگر او تمرینات بیشتری می‌کرد به طور حتم می‌توانست نتیجه بهتری بگیرد چرا که در رقابت‌های قهرمانی جهان همه با برنامه می‌آیند و نباید به هیچ وجه رقبا را دست کم گرفت.

خوشدل یادآور شد: اگر رقیبان بهداد در قهرمانی جهان به طور مثال از کشوری مانند آلبانی بودند حق با بهداد بود اما نمی‌توان با این تفکر که دو سال روسها را شکست داده‌ است باز هم می‌تواند به راحتی قهرمان جهان شود. با وزنه‌برداران روس به رقابت پرداخت. چرا که آنها حرفه‌ای هستند و با برنامه می‌آیند. اگر بهداد دو ماه به خودش می‌آمد شانس قهرمانی‌اش در جهان بیشتر بود.

-f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 87
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 87
بازدید ماه : 193
بازدید کل : 13140536
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7