گفت‌وگو با سرمربي تيم ملي كشتي آزاد امريكا / مذاكره روي تشك كشتي
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

 

گفت‌وگو با سرمربي تيم ملي كشتي آزاد امريكا / مذاكره روي تشك كشتي

ايران را خانه خود و مردم اين كشور را بهترين دوستانش مي‌داند. «لاري زكي جونز» نايب‌قهرمان المپيك 1992 بارسلونا كه در آن مسابقات از سد «والنتين يوردانف» روباه مكار بلغارها عبور كرد و در ديدار پاياني نتيجه را به «لي هاك سون» از كره شمالي واگذار كرد، چند سالي است به عنوان سرمربي تيم ملي كشتي ايالات متحده امريكا هدايت آزادكاران اين كشور را برعهده دارد. رقيب ديروز «غلامرضا محمدي» و دوست امروز دارنده چهار مدال جهان و مربي تيم ملي كشتي آزاد ايران، تا به حال چندين بار به سرزمين پارس سفر كرده و به عنوان كشتي‌گير در جام تختي به ميدان رفته و در ادامه به عنوان مربي هدايت كشتي‌گيران امريكا را در اين جام و ديگر رقابت‌ها كه به ميزباني كشورمان برگزار شده، برعهده داشته است. او هر بار كه به ايران مي‌آيد اظهار خوشحالي مي‌كند؛ مثل اين‌بار آخر كه به عنوان سرمربي به همراه تيم ملي كشتي آزاد امريكا به تهران آمد و باز از احساس خود نسبت به كشتي ايران و مردم اين سرزمين گفت. جونز، به آينده ايران و امريكا خوش‌بين و معتقد است كشتي سفير ايران و ايالات متحده بوده و به مدد اين رشته مي‌توان بيشتر به هم نزديك شد و پيشرفت كرد. با او كه تيم قدرتمند خود را كه در المپيك هم قهرمان شد به ايران آورده بود تا در جام جهاني به ميدان بروند، هم كلام شديم و درباره مسائل مختلف به گفت‌وگو پرداختيم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 311
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 311
بازدید ماه : 417
بازدید کل : 13140760
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7