مدیران باشگاه از مومنی‌مقدم حمایت می‌کنند ظریف: هرکس برای میزان حاشیه‌سازی کند با من طرف است/ از شای
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

مدیران باشگاه از مومنی‌مقدم حمایت می‌کنند
ظریف: هرکس برای میزان حاشیه‌سازی کند با من طرف است/ از شایعه آمدن کواچ به میزان خنده‌ام گرفت

لیبروی تیم والیبال میزان خراسان گفت: از این به بعد هر شخصی که بخواهد برای میزان حاشیه درست کند با من طرف است.

خبرگزاری فارس: ظریف: هرکس برای میزان حاشیه‌سازی کند با من طرف است/ از شایعه آمدن کواچ به میزان خنده‌ام گرفت
  •  

ب، فرهاد ظریف که تیمش در دو بازی قبلی خود مقابل تیم‌های پیکان و شهرداری زاهدان با شکست روبرو شد به اظهار داشت: دیروز بازیکنان تیم جلسه‌ای را با یکدیگر برگزار کردیم و در آن تصمیم گرفتیم که با هر گونه حاشیه‌سازی مقابله کنیم و محکم‌تر از قبل نیز از تیم خود حمایت کنیم.

وی ادامه داد: این دو شکست مقابل پیکان و شهرداری زاهدان برای بازیکنان ما تلنگری بود تا با تجربه‌ای که از آنها به دست آوردیم دیگر مقابل تیم‌ها با شکست روبرو نشویم.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: باخت مقابل پیکان به دلیل شرایط عجیب و غریبی بود که روز بازی ایجاد شد، در مورد شکست مقابل شهرداری زاهدان نیز باید بگویم ما واقعاً این تیم را دست کم گرفتیم و البته حواشی هم برایمان ایجاد شد که دوست ندارم اصلاً درباره آن حرفی بزنم، اما نمونه‌اش تهدیدهای پیامکی بود که برای ما انجام دادند.

ظریف ادامه داد: متاسفانه از روز قبل از بازی با زاهدان افراد دیگری نیز که از داخل خود مشهد و اتفاقا مربی والیبال بودند پیامک‌هایی را زدند که شرم می‌کنم تا آنها به کسی نشان دهم، اما واقعاً اگر آنها بخواهند این رفتارشان را ادامه دهند مطمئن باشید که کاری می‌کنم تا از مشهد بروند، چرا که آنها منتقد و مربی نیستند و با تیم ما عناد دارند.

لیبروی تیم والیبال میزان مشهد تصریح کرد: من یک مشهدی هستم و در تیم شهرم بازی می‌کنم و دوست ندارم برای تیم شهرم کسی حاشیه‌سازی کند و از این به بعد اگر این شرایط بخواهد ادامه داشته باشد هر کس که باشد با من طرف است و کاری می‌کنم که از رفتارش پشیمان شود.

وی درباره این سوال که آیا شکست میزان مقابل شهرداری زاهدان و جبار قوچان نژاد که سرمربی فصل قبل میزان بود باعث نشد تا حواشی زیاد شود، گفت: نه این طور نیست؛ البته که یکسری افراد با برد مقابل ما خیال کردند که همه چیز تمام شده و می‌توانند به هدف خود یعنی تغییر در کادر فنی برسند، اما آنها واقعاً جایی در والیبال ندارند و در آخر فصل نیز روی سیاهی این اتفاقات بر روی خودشان می‌ماند و بس.

لیبروی تیم والیبال میزان درباره اینکه شنیده می‌شود کواچ گزینه جایگزینی مومنی‌مقدم در میزان خواهد بود نیز گفت: این‌ها مسایلی است که برای ما درست می‌کنند و من تا به امروز این مورد را نشنیده بودم و الان که گفتید خنده‌ام گرفت، چرا که شک ندارم که مدیران میزان تا آخر از مومنی‌مقدم حمایت می‌کنند کما اینکه همه بازیکنان نیز همینطور هستند و خدشه‌ای به تیم وارد نمی‌شود. ببینید باخت‌های ما در دو بازی قبل فقط کادر فنی مقصر نبوده، بلکه همه تیم مقصر بودند و این سنگینی شکست‌ها اتفاقاً بر روی شانه ‌های بازیکنان سنگین‌تر است و برای همین هم ما بازیکنان دیروز جلسه برگزار کردیم و با هم دوباره هم قسم شدیم که مقابل تیمی شکست نخوریم.

ظریف ادامه داد: شخص احسان حلمی، مدیر باشگاه فردی تحصیل کرده و با تجربه است و همواره نیز در کنار ابراهیمی از تیم حمایت داشته‌اند و ما ممنون‌دار آنها هستیم که توانستند این تیم را از خراسان رضوی در لیگ برتر شرکت دهند. میزان اگر نباشد این هواداران نیز نخواهند بود، اما می‌بینید که با حمایت مدیران میزان و حضور در لیگ برتر والیبال مشهدی‌ها نیز چگونه از تیمشان حمایت می‌کنند.

وی درباره بحث برگزار نشدن بازی‌های میزان در سالن مهران نیز گفت: در بازی با پیکان دو هسته خرما که معلوم نشد بالاخره تماشاگران میزان بودند یا افراد دیگری به داخل زمین پرت کردند و بعد هم دیدید که می‌خواستند چه کار کند؛ در حالی که در شهرهای دیگر اشیائی به زمین پرت می‌کنند و آنقدر فحاشی می‌کنند که تیم‌ها از ترسشان ممکن است شکست هم بخورند، اما متاسفانه آنها را نمی‌بیینند.

ظریف درباره بازی چهارشنبه تیمش مقابل تیم گنبد در مشهد نیز گفت: در حال حاضر همه چیز آرام است و تمرینات خوبی را هم زیر نظر کادر فنی برگزار کردیم و همانطور که قبلاً گفتم در این بازی پیروز خواهیم بود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930909001181#sthash.fZ9f6kmV.dpuf



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 180
بازدید کل : 13140523
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7