دارنده نشان برنز بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: هزینه اقامت در هتل آکادمی برای تمرین جهت حضور در مسابق
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
برای بوکس ایران افتخار آفرینی می‌کنم اما برای کسی مهم نیست
روزبهانی: با هزینه شخصی در هتل آکادمی اقامت دارم/با شکست حریف فرانسوی صعود می‌کنم

دارنده نشان برنز بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: هزینه اقامت در هتل آکادمی برای تمرین جهت حضور در مسابقات لیگ ستارگان جهان را خود پرداخت می‌کنم.

خبرگزاری فارس: روزبهانی: با هزینه شخصی در هتل آکادمی اقامت دارم/با شکست حریف فرانسوی صعود می‌کنم
  •  

احسان روزبهانی ، در مورد مبارزات خود در مسابقات لیگ بوکس ستارگان جهان اظهار داشت: در دومین مبارزه مقابل نماینده روسیه وارد رینگ شدم. اما متأسفانه هر چقدر تلاش می کردم داوران به حریفم امتیاز می دادند. شش راند واقعا مبارزه کردم و تنها این را متوجه شدم که داوران به نماینده روسیه گفته بودند فقط ناک‌اوت نشو و با گارد بسته مبارزه کن در پایان امتیاز را به تو می‌دهیم.

وی در ادامه افزود: سه هفته دیگر با نماینده فرانسه در سومین مرحله مسابقات مبارزه خواهم کرد و این رقابت خیلی برایم مهم است. اگر حریفم را شکست دهم به مرحله بعدی صعود می‌کنم. در نخستین مرحله نماینده قزاقستان را شکست دادم و دومین مسابقه خود مقابل نماینده روسیه شکست خوردم.

روزبهانی در مورد شرایط بد تمرینی که در تهران دارد گلایه کرد و گفت: واقعا شرایط تمریناتم در تهران خوب نیست. من در دو مرحله قبل برای اینکه در آکادمی ملی المپیک تمرین کنم تمام هزینه‌ها به حساب خودم بود. سوال من از مسئولان این است آیا کسی که در لیگ ستارگان جهان مبارزه می‌کند، باید شرایط تمرینات او باید به این شکل باشد؟ متأسفانه هیچکس من را حمایت نمی‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درخواستی از مسئولان فدراسیون و کمیته ملی المپیک برای مهیا کردن شرایط تمرینات پیش از اعزام به مسابقات را داشته‌ای یا خیر، گفت: اول  حضور من در مسابقات لیگ ستارگان بحث شخصی نیست. من برای کشورم افتخارآفرینی می‌کنم. دوم اینکه بارها به مسئولان گفته‌ام اما گویا برای کسی مهم نیست و اصلا کسی گوش شنوا ندارد. یک بار با نامه‌نگاری فدراسیون بوکس و کمیته ملی المپیک قرار بود در هتل آکادمی به من اتاق بدهند اما این اتفاق رخ نداد تا اینکه ناچار شدم پنج روز با هزینه شخصی در هتل آکادمی اقامت داشته باشم و فکر می‌کنم این واقعا برای یک ورزشکار خیلی دشوار باشد که با هزینه شخصی در هتل اقامت داشته باشد.

روزبهانی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان برای حضور در مسابقات لیگ ستارگان با هزینه شخصی در هتل آکادمی هستی یا خیر، گفت: متأسفانه پولی در حسابم ندارم تا برای تمرینات در هتل آکادمی اتاق بگیرم به خاطر همین ناچارم صبح‌ها با این همه ترافیک به محل تمرین بروم و برای ناهار به خانه بازگردم و دوباره برای تمرین به هتل آکادمی بازگردم.

وی در پایان در مورد غیبت خود در مسابقات قهرمانی کشور خاطرنشان کرد: زمانی که مسابقات قهرمانی کشور برگزار می شد من در مسابقات لیگ ستارگان جهان حضور داشتم. تمام مسئولان فدراسیون و کادر فنی از این موضوع مطلع بودند و با اجازه آنها در مسابقات غایب بودم. به هر حال در حال حاضر در بالاترین سطح مسابقات بوکس فعالیت می‌کنم.

-f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 345
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 345
بازدید ماه : 451
بازدید کل : 13140794
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7