رئیس کمیته فنی فدراسیون بوکس گفت: با ناطق‌نوری صحبت کرده‌ام و از او خواستم نفرات غایب در مسابقات قهر
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
زمانی نایب رئیسی مرا ظالم می دانستند
مقصودی: امیدوارم ناطق به صحبت‌هایمان پایبند باشد/ بوکسور 40 ساله در تیم ملی داریم

رئیس کمیته فنی فدراسیون بوکس گفت: با ناطق‌نوری صحبت کرده‌ام و از او خواستم نفرات غایب در مسابقات قهرمانی کشور را به اردوهای تیم ملی راه ندهند و امیدوارم به صحبت‌هایمان پایبند باشد.

خبرگزاری فارس: مقصودی: امیدوارم ناطق به صحبت‌هایمان پایبند باشد/ بوکسور 40 ساله در تیم ملی داریم
  •  

منوچهر مقصودی، در مورد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و دعوت برترین‌ها به اردوی تیم ملی گفت: به خاطر یکسری کارهایی که داشتم در مسابقات قهرمانی کشور حضور نداشتم اما تا جایی که اطلاع دارم نفرات اول و دوم انتخاب شدند و به غیر از آن تعدادی نیز با تصمیم کمیته فنی انتخاب و قرار است زمانی که اردوها برگزار شود آنها نیز در کنار دیگر ملی‌پوشان حضور داشته باشند. البته هنوز زمان آغاز اردوها مشخص نیست اما فدراسیون در تلاش است هر چه زودتر اردوها را برگزار کند.

وی در مورد اینکه آیا ملی‌پوشانی که در مسابقات قهرمانی کشور حضور نداشتند در اولین مرحله اردوی تیم ملی اجازه حضور دارند یا خیر، گفت: بعد از پایان هر مسابقاتی ما دیگر تیم ملی نداریم. این را باید قبول کنیم تیم ملی زمانی برگزار می‌شود که یک رویداد پیش رو داشته باشیم اما وقتی مسابقات به پایان می‌رسد دیگر کسی ملی پوش نیست. به نظرم برای حضور در مرحله جدید اردوهای تیم ملی نامداران و افرادی که شناخته شده نیستند باید در مسابقات شرکت کنند و پس از کسب جواز حضور در اردوی تیم ملی اجازه اعزام مسابقات را دارند. به اعتقاد من هیچ قهرمانی تا ابد قهرمان نبوده است.

رئیس کمیته فنی فدراسیون بوکس در ادامه خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم باید همه در مسابقات انتخابی و قهرمانی کشور باید شرکت کنند و کمیته فنی در مورد نفرات برتر اظهار نظر کند. اینکه یک نفر با 35 و یا 40 سال مدام در اردوی ما حضور داشته باشد این اتفاق خوبی نیست چرا که حق جوان‌ترها خورده می‌شود.

مقصودی در مورد اینکه ناطق‌نوری باید در مورد این نفرات تصمیم جدی بگیرد، گفت: با رئیس فدراسیون صحبت کرده‌ام و از او خواسته‌ام که نفراتی که در مسابقات قهرمانی کشور غایب بودند اجازه حضور در اردوها را نداشته باشند. امیدوارم که او در مورد این موضوع تصمیم جدی بگیرد و پایبند این صحبت‌ها باشد. نفراتی که در مسابقات قهرمانی کشور شرکت نکرده‌اند نباید در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند چرا که این یک بدعت می‌شود.

f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 622
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 622
بازدید ماه : 734
بازدید کل : 13141077
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7