سرمربی تیم ملی بوکس گفت: در جایگاهی نیستم که بخواهم تصمیم بگیرم، چرا که فدراسیون رئیس دارد و من هم ت
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
صحبت‌های مطرح‌شده در شأن بوکسورها نیست
احدی: در جایگاهی نیستم که برای تیم ملی تصمیم بگیرم/ تابع تصمیمات فدراسیون هستم

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: در جایگاهی نیستم که بخواهم تصمیم بگیرم، چرا که فدراسیون رئیس دارد و من هم تابع تصمیمات آنها هستم.

خبرگزاری فارس: احدی: در جایگاهی نیستم که برای تیم ملی تصمیم بگیرم/ تابع تصمیمات فدراسیون هستم
  •  

اکبر احدی ، در مورد اینکه مسئولان فدراسیون مدعی شده‌اند که ملی پوشان غایب در مسابقات بوکس قهرمانی کشور حق حضور در اردوی تیم ملی را ندارند، گفت: در مورد حضور ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی کشور من در حاشیه بازی‌های آسیایی اینچئون با حسین نهرودی مدیر تیم‌های ملی صحبت کردم؛ به او گفتم که ملی‌پوشان مدت‌هاست که در اردوی تیم ملی حضور دارند و فشار روحی روانی زیادی روی آنها حاکم بوده و خیلی دشوار است که 40 روز بعد از بازی‌های آسیایی در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند.

وی در ادامه افزود: نهرودی مدعی بود که آنها باید مثل دیگر بوکسورها در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند. به هر حال این صحبت‌های او بود و قطعا جمع‌بندی صحبت‌های مسئولان فدراسیون چنین بوده که او نیز در اینچئون به من چنین صحبت‌هایی را منتقل کرد. نظر شخصی من این بود که آنها نیاز به یک استراحت دارند و نباید در قهرمانی کشور شرکت کنند. به هر حال اگر ما می‌خواهیم جوانگرایی کنیم هیچ کدام از ملی‌پوشان نباید در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می‌کردند و در مرحله دوم یک انتخابی برگزار می‌شد و جوان‌ها با آنها مبارزه می‌کردند و بهترین‌ها به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

سرمربی تیم ملی بوکس در ادامه صحبت‌های خود، اظهار داشت: بنده در جایگاهی نیستم که بخواهم تصمیم بگیرم، چرا که فدراسیون رئیس دارد و من هم تابع تصمیمات آنها هستم. و من یک نظر بیشتر ندارم. راه ندادن ملی‌پوشان به اردوی تیم ملی بی‌احترامی به آنها است؛ چرا که آنها سال‌ها برای بوکس زحمت کشیده‌اند و چنین صحبت‌هایی اصلا در شأن آنها نیست.

وی در پایان گفت: هر کدام از ملی‌پوشان سالیان سال برای تیم ملی زحمت کشیدند و بهتر است به جای این صحبت‌ها از آنها تجلیل کنیم و اگر قرار است کنار گذاشته شوند با احترام با آنها رفتار شود. این نفرات الگوی تیم ملی هستند. البته دوستان هم باید به تصمیم فدراسیون احترام می‌گذاشتند و حداقل در مسابقات شرکت می‌کردند و دلیل مبارزه نکردن خود را به مسئولان می‌گفتند.

- f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1370
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1370
بازدید ماه : 1482
بازدید کل : 13141825
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7