پرسپولیس پولدار است، ۱۰ خارجی می‌خریم درخشان: آقای کی‌روش تیم شما مشخص است، دنبال چه می‌گردی/ پرسپول
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
پرسپولیس پولدار است، ۱۰ خارجی می‌خریم
درخشان: آقای کی‌روش تیم شما مشخص است، دنبال چه می‌گردی/ پرسپولیس مظلوم است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل نفت صحبت کرد.

خبرگزاری فارس: درخشان: آقای کی‌روش تیم شما مشخص است، دنبال چه می‌گردی/ پرسپولیس مظلوم است
  •  

ب، حمید درخشان با 45 دقیقه تاخیر در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار پرسپولیس و نفت حاضر شد.

وی در مورد این بازی اظهار داشت: قبل از هر چیز به خاطر تاخیرم از همه عذرخواهی می‌کنم و ولادت امام موسی کاظم را تبریک می‌گویم. بازی مقابل تیمی داریم که از تیم‌های خوب است. آنها دونده جوان و با انگیزه هستند. امیدوارم نمایش خوبی داشته باشیم تا بتوانیم به وضعیت خود بهبود ببخشیم.

درخشان در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: ما مشکلاتی داریم و متأسفانه خیلی اذیت می‌شویم. با احترامی که برای سازمان لیگ و کمیته انضباطی قائلم مظلوم واقع می‌شویم و بدون دلیل ما را تنبیه می‌کنند و برای ما مشکلاتی به وجود می‌آید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد رأی کمیته انضباطی خاطرنشان کرد: بازیکن ما اشتباه کرده و پیراهنش را از تنش در آورد و باید تنبیه شود. ما هم این مسئله را می‌پذیریم او که کارت قرمز گرفته بود و یک بازی را هم از دست داد اما چرا او را باز هم محروم کردید تا جلسه دیگر غایب باشد؟ چرا تماشاگران ما را محروم کردید؟ ما که میزبان نبودیم که بخواهید ما را محروم کنید. آنها می‌گویند تماشاگران ما نارنجک به زمین انداختند اما من می‌گویم از کجا معلوم که این کار هواداران ما باشد؟!

وی خاطرنشان کرد: یا ما فوتبال خارجی نمی‌بینیم و یا اینکه چشممان را بر روی واقعیت بسته‌ایم و مغرضانه برخورد می‌کنیم. محسن بنگر در سیرجان گل زد و با دستش به هواداران گفت سکوت کنید اما بازیکن ما کارت گرفت و اگر این طور باشد باید کریس‌رونالدو هر بازی محروم شود. ما نه این مسئله را می‌توانیم باور کنیم و نه آن مسائل را می‌بینیم، اما در همان سیرجان بدترین توهین‌ها به ما شد اما نه نامه‌ای نوشتیم و نه اعتراض کردیم هرچند که خود بهروان هم در این بازی حضور داشت اما به هر حال تماشاگران سلیقه خودشان را دارند و ما نمی‌توانیم به آنها بگوییم که ساکت باشند و نمی‌توانیم به دهان تماشاگران چسب بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد محرومیت حسین عبدی هم خاطرنشان کرد: در دربی حسین عبدی اجازه گرفت و روی نیمکت نشست اما وقتی به او گفتند که نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند قبول کرد و رفت اما دوباره او را محروم کردند ما نمی‌دانیم که باید با کدام ساز برقصیم. حسین عبدی روی نیمکت پایش را روی زمین کوبید اما داور از درون زمین آمد و به او گفت که چرا پایت را روی زمین می‌کوبی، او نه به کسی توهین کرد و نه حرفی زد اما به خاطر پا کوبیدن او را محروم کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 531
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 531
بازدید ماه : 643
بازدید کل : 13140986
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7