دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: دلیل قطع همکاری با پارک به دلیل کسالت این مربی بود. از طرفی مشک
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
2 ورزشکار پارالمپیکی خارج از سیستم به اردوهای تیم ملی اضافه نشدند
صاحبی: مشکلات مربی کره‌ای غالب بر کارهای فنی بود/تهران را گشتیم تا برای بچه‌های «پارک» مدرسه فرانسوی پیدا کنیم

دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: دلیل قطع همکاری با پارک به دلیل کسالت این مربی بود. از طرفی مشکلاتی که پارک داشت بر کارهای فنی غلبه می‌کرد.

خبرگزاری فارس: صاحبی: مشکلات مربی کره‌ای غالب بر کارهای فنی بود/تهران را گشتیم تا برای بچه‌های «پارک» مدرسه فرانسوی پیدا کنیم
  •  

احمد صاحبی ، درباره قطع همکاری فدراسیون با پارک‌مون سرمربی کره‌ای ریکرو و اینکه اعلام شده فدراسیون نخواسته وی در ایران بماند، گفت: ما دوست داشتیم او در ایران بماند اما مشکلات خاصی داشت. بچه‌های پارک‌مون زبان فرانسه می‌خواندند به همین دلیل ما هم سراسر تهران را گشتیم تا یک مدرسه پیدا کنیم که زبان فرانسه هم تدریس کند. از طرفی این مربی کسالت داشت و مشکلاتش غالب بر کارهای فنی بود.

وی درباره حضور واعظی و پاکزاد در تیم ملی عنوان کرد: واعظی قبلاً رئیس تیم‌های ملی بود که حالا مربی ریکرو است. اردوهای ریکرو ما از هفته گذشته شروع شد و از امروز هم اردوهای کامپوند آغاز می‌شود.

دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان درباره اینکه به دنبال مربی خارجی هستید یا خیر،‌ عنوان کرد: واعظی کارش را آغاز کرده باید ببینیم در آینده نیازی می‌بینیم یا نه تا مربی خارجی جذب کنیم. واعظی یکی از مربیان توانا است و سال‌ها با تیم ملی جانبازان و معلولین کار کرده و خودش یکی از ورزشکاران ریکروی است.

وی درباره اضافه شدن دو ورزشکار پارالمپیکی به اردوهای تیم ملی گفت: آنها خارج از سیستم وارد اردوها نشدنذ. ابراهیم رنجبر در انتخابی تیم ملی شرکت کرد؛ اما نام زهرا نعمتی در کمیته فنی مطرح شد.

دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان درباره اینکه نجمه آبتین ورزشکار ریکروی بوده و شما از او در اردوی تیم ملی کامپوند به عنوان مربی استفاده کردید، آیا برنامه‌ای برای جذب مربی در بخش بانوان دارید یا خیر، خاطرنشان کرد: برنامه ما این است آبتین به عنوان سرمربی جوانان و نوجوانان کارش را انجام دهد. بنابراین هم در اردوی ریکرو خواهد بود هم کامپوند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد. شخصی اصول کمانداری را بداند، می‌داند که کامپوند و ریکرو از یک خانواده هستند و تفاوت زیادی ندارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 930
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 930
بازدید ماه : 1042
بازدید کل : 13141385
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7