مربی سابق تیم ملی کاراته در گفت‌وگو با فارس: باید جوابگوی بردن کاپ به رشت و پناهندگی سلیمی باشند/به
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
مربی سابق تیم ملی کاراته در گفت‌وگو با فارس:
باید جوابگوی بردن کاپ به رشت و پناهندگی سلیمی باشند/به برخی‌ برای رسیدن به شورای شهر حکم دادند

مربی سابق تیم ملی کاراته گفت: اگر فدراسیون کمیته انضباطی دارد پس باید دوستان نیز در مورد بردن کاپ قهرمانی به رشت و پناهندگی سلیمی در آلمان پاسخگو باشند.

خبرگزاری فارس: باید جوابگوی بردن کاپ به رشت و پناهندگی سلیمی باشند/به برخی‌ برای رسیدن به شورای شهر حکم دادند
  •  

علیرضا کتیرایی  در واکنش به صحبت‌های مسئولان فدراسیون کاراته که مدعی شده‌اند کمیته انضباطی فدراسیون باید در مورد ملی پوشانی که مصاحبه‌های جنجالی کرده‌اند تصمیم گیری کند، گفت:‌ من یک سؤال از مسئولان فدراسیون دارم. آیا واقعا چنین کمیته‌ای در فدراسیون کاراته وجود خارجی دارد؟ البته شاید مثل خیلی از کمیته‌های دیگر تشریفاتی است. در این مدت به افرادی حکم داده‌اند که فقط آنها می‌خواهند از این راه مطرح و عضو شورای شهر شوند. به عنوان مثال افرادی در هیأت‌ رئیسه فدراسیون، کمیته برون‌ مرزی، امور نخبگان و ... از سوی مسئولان فدراسیون حکم گرفتند و معلوم نیست کجا هستند. اصلا فدراسیون کاراته مسئول کمیته انضباطی خود را معرفی کند و بگوید او کجاست.

وی در ادامه افزود: دبیر فدراسیون کاراته گویا حکم محرومیت ملی‌پوشان را نیز در نظر گرفته است. او به هیچ عنوان نمی‌تواند در مورد این موضوع اظهار‌ نظر کند چون رئیس کمیته انضباطی تصمیم‌گیرنده است و او نیز باید پرونده وکالت از دادگستری داشته باشد. به هر حال رئیس کمیته انضباطی باید در مورد این مسائل تصمیم بگیرد نه اینکه آقایان بخواهند یک روزه از روی میل باطنی‌ خودشان چنین کمیته‌ای را تشکیل دهند و حکم آن را نیز اعلام کنند. در ضمن نباید فراموش کنیم که باید مشخص شود اعضای کمیته انضباطی متشکل از چه افرادی هستند تا ببینیم اصلا حق اظهار‌ نظر در کمیته انضباطی را دارند یا خیر.

مربی تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی فرانسه اظهار داشت: خیلی خوشحال می‌شوم که دبیر فدراسیون که در مورد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مثال زده؛ اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را نام ببرد و بگوید چه کسانی هستند. همانطوری که می‌دانید رئیس و دبیر فدراسیون به هیچ عنوان حق دخالت در تصمیم‌گیری این کمیته را ندارد.

کتیرایی با اشاره به مرتضی سلیمی که به همراه تیم ملی به آلمان رفت و بازنگشت، گفت: آشوری بعد از بازگشت تیم ملی از آلمان مدعی شد که سلیمی بعد از چند روز آینده به ایران باز خواهد گشت، اما حالا صحبت‌های او تغییر کرده و مدعی شده هیچ خبری از سلیمی ندارد. در ضمن او مدعی شده دوستان وی در آلمان پیگیر هستند. سؤال من این است که آیا بهتر نبود که دوستان آشوری قبل از فرار سلیمی مراقب او بودند تا چنین افتضاحی برای کاراته ایران رقم نخورد؟

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1219
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1219
بازدید ماه : 1331
بازدید کل : 13141674
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7