نایب‌قهرمان فوق‌سنگین وزنه‌برداری جهان گفت: امیدوارم مسئولان با حرف ورزشکاران نه اما با مدال آنها تل
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
برای پس از المپیک برنامه‌ای ندارم
سلیمی: امیدوارم مسئولان با مدال‌های‌مان تلنگر بخورند/ اگر انتقاد نکنیم فکر می‌کنند گل و بلبل است

نایب‌قهرمان فوق‌سنگین وزنه‌برداری جهان گفت: امیدوارم مسئولان با حرف ورزشکاران نه اما با مدال آنها تلنگر بخورند چون طلای فوق‌سنگین برای همه کشورها خصوصاً برای مردم ایران خیلی حائز اهمیت است.

خبرگزاری فارس: سلیمی: امیدوارم مسئولان با مدال‌های‌مان تلنگر بخورند/ اگر انتقاد نکنیم فکر می‌کنند گل و بلبل است
  •  

، برای دومین سال پیاپی قهرمانی فوق سنگین جهان به وزنه‌برداران روس رسید با این تفاوت که امسال بهداد سلیمی، قهرمان المپیک یک بار دیگر نماینده کشورمان در این دسته بود.

بهداد همچنان نسبت به خیلی از مسائل انتقاد و اعتقاد دارد که این حرف‌ها را باید زد حتی اگر این صحبت‌ها و انتقادات باعث نشود که تلنگری به مسئولان ورزش کشور زده شود.

به بهانه مسابقات قهرمانی جهان به سراغ بهداد سلیمی، نایب قهرمان فوق سنگین جهان رفته و نظراتش را در خصوص مسائل مختلف جوا شدیم:

 

فارس: عمده‌ترین دلیلی که باعث شد مدال طلا را در قهرمانی جهان از دست بدهی چه بود؟

عمده‌ترین دلیل این بود که پس از مسابقات جهانی متأسفانه ول شدیم و هیچ گونه حمایتی از طرف مسئولان ورزشی نسبت به وزنه‌برداران و تیم ملی نشد و همین موضوع باعث شد در روحیه ملی‌پوشان از جمله خود من تأثیر بگذارد. فدراسیون نیز حمایت‌هایی که لازم بود را در خیلی از زمینه‌ها از جمله برگزاری بد موقع مسابقات لیگ و ... انجام نداد.

فارس: یعنی فدراسیون وزنه‌برداری هم مقصر بود؟

فدراسیون هم به نظر من یک مقدار کم کاری کرد و آن حمایت‌هایی که لازم بود را انجام نداد. برهمین اساس خیلی تنها و مظلومانه به مسابقات قهرمانی جهان رفتیم.

فارس: چند تن از کارشناسان از جمله برخواه اعتقاد داشتند که شما را 3 زودتر به نقطه اوج رساندند و نگه داشتن بدن یک وزنه‌بردار طی این مدت تا مسابقات قهرمانی جهان بسیار سخت است. این موضوع را قبول داری؟

نظرات آقای برخواه و سایر منتقدان روی سر من است اما یک سری مسائل وجود داشت که داخل وزنه‌برداری است و آقای برخواه و دوستان منتقد دیگر که بیرون گود بودند، شاید خیلی متوجه مشکلات و دلایل نبودند. البته حرفشان تا یک جایی منطقی است و درست می‌گویند. عواقب زودتر رساندن به اوج همین نتایج را داشت اما ما مجبور بودیم چون بازی‌های آسیایی هم کم ارزش نبود و مجبور بودیم در بازی‌های آسیایی هم با آمادگی کامل شرکت کنیم در غیر این صورت نمی‌توانستیم در اینچئون موفق باشیم.

فارس: مسئولان ورزش کشور از مدت‌‌ها قبل گفته بودند که فدراسیون‌ها بازی‌های آسیایی را حتی نسبت به قهرمانی جهان جدی‌تر بگیرند. شاید این موضوع باعث شد تا بازی‌های آسیایی جدی‌تر به نظر برسد.

اگر تأکید هم نمی‌کردند خود من حاضر نبودم بازی‌های آسیایی را از دست بدهم چون ما در کشور خودمان لیگ قوی نداریم و اسپانسر و حامی مالی هم نداریم از طرف وزارت ورزش هم آن طور که باید حمایت نمی‌شویم. پس تنها منبع درآمد ما حضور موفق در بازی‌های آسیایی است و جوایزی که از قبال این رقابت‌ها به ما می‌رسد و از این طریق باید کسب درآمد کنیم. به طور مثال ایلیای قزاق همه جوره مورد حمایت اسپانسر قرار داشت و وقتی اشباع شد دیگر در بازی‌های آسیایی شرکت نکرد و فقط در مسابقات جهانی حاضر شد و رکورد جهان را هم ارتقا داد. جایزه بازی‌های آسیایی بیشتر از قهرمانی جهان است. پس با این شرایط بهداد سلیمی حاضر نیست بازی‌های آسیایی را از دست بدهد. اگر هم قرار بود بازی‌های آسیایی نروم خیلی اتفاقات بدی برایم می‌افتاد چون نه حامی مالی داشتم و نه کسی به من کمک می‌کرد.

فارس: البته در یک مقطع کوتاه با پرسپولیس قرارداد بستی؟

متأسفانه یک مقدار از پولم را هم از این تیم نگرفتم. 50 میلیون از 90 میلیون قراردادم را از پرسپولیس نگرفتم.

فارس: شاید هم بدشانسی شما بود که فاصله زمانی قهرمانی جهان با بازی‌های آسیایی کم شد و کارتان را سخت کرد.

100 درصد. بدشانس‌تر از آن هم این بود که اول بازی‌های آسیایی برگزار شد و سپس قهرمانی جهان چون با آمادگی کمتری هم می‌شد در بازی‌های آسیایی قهرمان شد.

فارس: با همه این مشکلات فکر خداحافظی که به سرت نزده است؟

اصلا به فکر خداحافظی نیستم. مصمم هستم که سال آینده شکست امسال را جبران کنم. ابتدا قهرمانی جهان و سپس المپیک 2016 ریو.

 

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 692
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 692
بازدید ماه : 804
بازدید کل : 13141147
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7