مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی: روابط عمومی ها نخبگان اطلاع رسانی دستگاهها هستند
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی: روابط عمومی ها نخبگان اطلاع رسانی دستگاهها هستند

 مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی: روابط عمومی ها نخبگان اطلاع رسانی دستگاهها هستند

 پنجمین جلسه هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان صبح امروز به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی پنجمین جلسه هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان صبح امروز دوشنبه 3 آذرماه با حضور اعضاء شورا در محل دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار گردید.
علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان در این نشست صمیمی ضمن تبریک هفته بسیج و تقدیر و تشکر از اعضاء شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به جهت تمامی تلاشهای ارزشمند خود در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی بر نقش کلیدی روابط عمومی ها در دستگاههای اجرایی و سازمان ها اشاره کرد و گفت: بی شک نزدیک ترین و همراه ترین حوزه ها به اهداف و چشم اندازهای استراتژیک و برنامه های عملیاتی هر سازمانی روابط عمومی هایی هستند که با بازوان قدرتمند ارتباطی خود بخصوص با رسانه ها و اصحاب قلم و خبرنگاران و دید عمیق درون و برون سازمانی خود در ترسیم خط و مشی موفقیت های آن سازمان نقشی چشمگیر دارند.
خلیلی در ادامه افزود: در سالیان دور گذشته تعریف درستی از نقش روابط عمومی ها در نهادها و سازمان ارائه نشده بود و مدیران اجرایی دید وسیعی نسبت به رسالت ارزشمند این حوزه تأثیرگزار نداشتند و حتی گاهی افراد غیر متخصص و بی تجربه را در مسند این مسئولیت قرار می دادند اما با توسعه روزافزون عصر ارتباطات و تحولات گسترده علم مدیریت و نقش پدیده های نوظهور اطلاع رسانی اعم از شبکه های مجازی و الکترونیک و جهش توسعه ای رسانه های دیداری و شنیداری در تجزیه و تحلیل نقاط ضعف و قوت و درک درست فرصت ها و تهدیدها در سیستم های وسیع و گسترده سازمانی باعث شد تا روابط عمومی ها بعنوان یکی از مهمترین ارکان هر سازمانی شناخته شوند.
علی خلیلی در ادامه با تقدیر از فلسفه تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های استان از بین تمامی دستگاهها و نهادهای اجرایی گفت: روابط عمومی ها نخبگان اطلاع رسانی هر سازمانی هستند که می توانند با توانمندیهای ارزشمند و متخصصانه خود نقش راهبردی و کلیدی خود را ایفا نمایند.
خلیلی همچنین افزود: تأکیدات مقام معظم رهبری به توسعه ورزش های همگانی در نظام سلامت کشور و البته نگاه مدبرانه دولت خدمتگزار به توسعه سلامت پایدار باعث گردید که مجموعه وزارت ورزش و جوانان سیاست های خوبی را در این عرصه به مرحله اجرا بگذارد که نمونه بارزی از این گام های مهم در استان آذربایجان غربی اجرای طرح ورزش صبحگاهی رایگان، سلامت همگانی بود که حسب تأکیدات استاندار محترم و رئیس شورای ورزش همگانی استان و با تهیه ساز و کارهای لازم سخت افزاری و نرم افزاری  از 5 مهرماه در بیش از 70 سالن ورزشی سراسر استان برای آقایان و بانوان آغاز و با استقبال نسبتاً خوبی بخصوص در بخش بانوان مواجه شدیم بگونه ای که برنامه ریزی برای تخصیص سالنهای بیشتر برای ورزش صبحگاهی  در آینده ای نزدیک در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت و البته در صددیم تا در صورت استقبال این طرح را بصورت عصرگاهی نیز آغاز نماییم.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ابراز امیدواری کرد که با توسعه بیش از پیش فرهنگ ورزش در بین آحاد مختلف مردم، سرمایه ارزشمند سلامتی و دوری از هرگونه بیماری ها و ناهنجاری های اجتماعی و به تبع آن شادابی و نشاط عمومی مردم بدست آید که نقش مهمی در توسعه پایدار جوامع خواهد داشت. خلیلی در پایان از تمامی روابط عمومی های استان بویژه هسته مرکزی آنها یعنی شورای هماهنگی خواست تا با مساعدت و هم افزایی متخصصانه و صاحب نظرانه خود زمینه فرهنگ سازی توسعه ورزش عمومی را فراهم نمایند.
میرحمید ساداتی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری نیز در این نشست ضمن تأکید بر تشکیلات منظم و منسجم جلسات این شورا  و حصول تصمیمات مؤثر و سازنده بر اساس برنامه ریزی های اساسی و عملیاتی دستگاههای مختلف اجرایی استان، از تلاشهای ارزشمند روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان و حمایت های بی دریغ مدیرکل ورزش و جوانان تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد که با همدلی و روحیه بانشاط همکاری بین اعضاء اصلی این شورا و همراهی سایر روابط عمومی های استان موفقیت های ارزشمندی در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی بویژه  در مسیر توسعه و رشد استان در بخش های مختلف محقق گردد.
در ابتدای این جلسه سجاد خوبدل مدیر روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن تشکر از حضور اعضاء شورا در محل اداره کل ورزش جوانان و با اشاره به نقش مهم و اثربخش شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در انسجام و وحدت رویه تمامی خدمتگزاران حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی بر تلاش گسترده و همکاری های مشترک دوجانبه در مسیر توسعه و پیشرفت استان تأکید کرد.
گفتنی در این نشست دکتر علی افشانی رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، نوروزی رئیس روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، منوچهر علیزاده رئیس روابط عمومی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت، رضا نجفی رئیس روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کارگرنژاد رئیس روابط عمومی نهاد کتابخانه های استان، ناصر رکاب رئیس اداره روابط عمومی شهرداری ارومیه، سعید خدادوست رئیس روابط عمومی اداره کل بازرسی استان بعنوان سایر اعضاء شورا و حجت فیروز بخت بعنوان مسئوا ذبیرخانه شورا هر کدام به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
پس از پایان این نشست، جلسه رسمی شورا برای پیگیری مصوبات جلسه گذشته و دستور کار جلسه پنجم در محل روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان به ریاست میرحمید ساداتی برگزار گردید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 372
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 372
بازدید ماه : 478
بازدید کل : 13140821
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7