بعد از اشک‌های تلخ بانوان فوتبالیست به خاطر ممانعت از بازی با پوشش اسلامی، حالا حرف از چشم‌پوشی از ی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
گزارش فارس از ۹ ماه تعطیلی اردوهای تیم ملی فوتبال بانوان
چشم‌پوشی از یک رده، کفاشیانِ مخالف، بی‌اطلاعی از یک مسابقه؛ عاقبت اشک‌ها به بلاتکلیفی رسید

بعد از اشک‌های تلخ بانوان فوتبالیست به خاطر ممانعت از بازی با پوشش اسلامی، حالا حرف از چشم‌پوشی از یک رده سنی، مخالفت رئیس فدراسیون با جذب مربی خارجی و بی‌اطلاعی از زمان مسابقات در میان است.

خبرگزاری فارس: چشم‌پوشی از یک رده، کفاشیانِ مخالف، بی‌اطلاعی از یک مسابقه؛ عاقبت اشک‌ها به بلاتکلیفی رسید
  •  
  •  
  •  

بهاره محمدی-، «اگر من اعتقاد نداشتم که تیم ایران نمی‌تواند صعود کند، به اینجا نمی‌آمدم. من قول می‌دهم که تمام تلاش خود را انجام دهم البته ممکن است اشتباهی صورت بگیرد چون ما انسان هستیم، اما در این صورت هم می‌آییم و درباره آن صحبت می‌کنیم. نظر من این است که بارسلونا هم تیم بزرگی است اما گاهی نتیجه نمی‌گیرد.» این صحبت‌های هلنا کاستای پرتغالی است که آذرماه دو سال گذشته مسئولیت تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال را برعهده گرفت. وی در نخستین نشست خبری خود درباره حضور ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و مقدماتی جام جهانی این صحبت‌ها را مطرح کرد. حرف‌هایی که بسیار امیدوارکننده بود و همه فکر می‌کردیم قرار است معجزه‌ای رخ دهد، اما همه چیز برعکس شد.

تیم ملی فوتبال ایران نتایجی را با کاستا در مسابقات قهرمانی آسیا گرفت که در طول تاریخ فوتبال بانوان بی سابقه بود. دریافت 6 گل از فیلیپین آن هم 3 گل در 4 دقیقه مقابل تیم هجدهم آسیا و 5 گل از تایلند همه رویاهای بانوان فوتبالیست را برباد داد.

هنوز هم بعد از گذشت نزدیک به یک سال و نیم از دریافت سه گل در چهار دقیقه، با خود فکر می‌کنیم که چگونه این اتفاق رخ داده و چطور در یک بازی فوتبال (دقت کنید، فوتسال نه) در چهار دقیقه می‌توان سه گل خورد.

بعد از کسب این نتایج ضعیف بود که هلنا کاستا بدون هیچ پاسخی نسبت به عملکرد ضعیفش، بدون آنکه حرفی از رفتن بزند، اواخر تیر ماه برای همیشه از ایران رفت و اینطور عنوان شد که مادرش بیمار بوده و قادر به ادامه همکاری نیست.

 

f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1188
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1188
بازدید ماه : 1300
بازدید کل : 13141643
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7