رئيس هيأت فوتبال آذربايجان غربي انتخاب گرديد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

رئيس هيأت فوتبال آذربايجان غربي انتخاب گرديد

رئيس هيأت فوتبال آذربايجان غربي انتخاب گرديد

 

مجمع انتخاباتی هیات فونبال آذربایجان غربی روز یکشنبه با حضور رییس فدراسیون فوتبال کشور برگزار و رییس جدید آن معرفی شد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري ورزش و جوانان آذربايجان غربي، مجمع انتخاباتی هیات فوتبال که پیش از این در پانزدهم مهرماه به دلیل برخی ابهامات و ایرادات وارده از سوی فدراسیون فوتبال کشور لغو شده بود پس از 45 روز صبح روز يكشنبه 2 آذرماه در محل سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
در این مجمع که قراربود با حضور چهار کاندیدا به نام های 'علی ابراهیمی'، 'علی اکبر صمیمی'، 'عزیز حافظی' (رییس سابق هیات فوتبال استان) و 'سردار علی اصغر ملکانی' برگزار شود تنها یک کاندیدا (ملکانی) حضور داشت و سه کاندیدای دیگر یک روز قبل انصراف خود را به مسئولان برگزاری اعلام کرده و از حضور در این مجمع امتناع کردند.
مجمع با حضور 25 نفر از اعضای واجد شرایط برای رای دادن آغاز شد و حاضران آراء خود را به صورت جداگانه و با حضور در کنار 'علی کفاشیان' رییس فدراسیون فوتبال در برگه های مخصوص نوشته و به صندوق آراء انداختند.
در پایان این مراسم آراء ماخوذه با نظارت نمايندگان فدراسيون و نيز نماينده وزارت ورزش و جوانان توسط مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی قرائت و سردار علی اصغر ملکانی که سرپرستی این هیات را نیز بر عهده داشت با کسب 23 رای موافق و یک رای سفید از 25 رای ماخوذه به مدت چهار سال به ریاست هیات فوتبال استان انتخاب و معرفی شد ضمن اینکه عزیز حافظی با وجود انصراف قبلی توانست یک رای به خود اختصاص دهد.
رییس هیات فوتبال آذربایجان غربی در این مجمع گفت: از حضور تمامی اعضا که امروز برای دومین بار در این جلسه جمع شده اند نهایت تشکر و قدردانی دارم و امیدوارم بتوانیم در راستای رشد و توسعه این رشته ورزشی فراگیر نهایت تلاش و مساعدت را داشته باشیم.
علی اصغر ملکانی افزود: حضور در این مجمع سبب خیری است تا بتوانیم حتی برای چند ساعت هم که شده در خدمت تمامی تلاشگران و زحمت کشانی که دغدغه فوتبال استان را دارند باشیم.
وی افزود: اخلاق مداری، داشتن روحیه ورزشکاری و دوری از حاشیه های مخرب مهمترین اهداف ما در برنامه مدون هیات است که در راس امور قرار گرفته است و با جدیت بیشتری به آنها می پردازیم.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 13140468
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7