علي كفاشيان: افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه نیاز اساسی فوتبال آذربایجان غربی است
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

 


علي كفاشيان: افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه نیاز اساسی فوتبال آذربایجان غربی است

علي كفاشيان: افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه نیاز اساسی فوتبال آذربایجان غربی است

 

رییس فدراسیون فوتبال گفت: در صورت افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باکری ارومیه، مطمئنا تحولات عظیمی در بخش حرفه ای و قهرمانی فوتبال آذربایجان غربی ایجاد می شود.
به گزارش پايگاه خبري ورزش و جوانان آذربايجان غربي، علی کفاشیان روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال آذربایجان غربی افزود: بهره برداری از این ورزشگاه که از طرح های ملی شرکت توسعه وزرارت ورزش و جوانان است می تواند دست مسئولان را در میزبانی رقابتهای لیگ فوتبال و برگزاری تورنمنت های بین المللی بازتر کند.
وی اظهار کرد: استان آذربایجان غربی پتانسیل بالایی در رشته فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و فوتبال بانوان دارد ولی باید بیشتر از این تلاش کند.
کفاشیان افزود: این استان به دلیل هم مرز بودن با چندین کشور خارجی می تواند بستر مناسبی برای تبادل اطلاعات و دانش فوتبال ایجاد کرده و با برگزاری تورنمنت های بین المللی با کیفیت در راستای رشد و توسعه فوتبال قدم بردارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: عدم حضورم در مجمع قبلی به دلیل برخی ایرادات و ابهامات بود ولی بسیار خرسندم که امروز توانستم مجمع انتخاباتی این استان را در محیطی سالم و به دور از حاشیه و کاملا قانونی برگزار و رییس جدید آن را معرفی کنیم.
کفاشیان افزود: از رییس جدید هیات و دست اندرکاران می خواهم که در میزبانی تورنمنت های مهم بین المللی که در تقویم ورزشی فدراسیون گنجانده شده است همکاری بیشتری با ما داشته باشند تا بتوانیم با ایجاد تحول و انگیزه لازم در بین ورزشکاران، فوتبال این استان را به سوی رشد و توسعه زودبازده سوق دهیم.
وی گفت: انتظار داریم مسئولان هیات استان اجرای طرح آسیاویژن فوتبال و برگزاری دوره های آموزشی مربیگری و داوری را به جدیت تمام آغاز کنند چرا که این برنامه ها می توانند گامی موثر در ارتقاء سطح کیفی فوتبال استانها و به تبع آن فوتبال کشور داشته باشند.
کفاشیان ادامه داد: حضور تیم شهرداری ارومیه در رقابتهای لیگ دسته 2 کشور نویدبخش روزهای خوش برای فوتبال آذربایجان غربی است که من مطمئنم اگر این تیم با هویت بخشی حرفه ای باشگاه مورد حمایت قرار گیرد توانایی صعود به لیگ دسته یک و سپس لیگ برتر کشور را دارد.
 
** 26 زمین چمن فوتبال در آذربایجان غربی وجود دارد
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این مجمع گفت: فوتبال از پرمخاطب ترین و پرطرفدارترین رشته های ورزشی است و مسئولان ورزش استان از نظر زیر ساختی توجه خوبی به آن دارند.
علی خلیلی گفت: در حال حاضر سه چمن در حال کاشت و بهره برداری در شهرهای ارومیه، سردشت و پیرانشهر داریم که تا اواخر سال جاری افتتاح می شوند و مورد استفاده علاقه مندان این رشته قرار می گیرد.
وی افزود: تجربه نشان داده اجرای طرح استعدادیابی و توجه به رده های سنی پایه رمز موفقیت در ورزش قهرمانی است و مسئولان ورزش استان باید در کنار درآمدزایی و تربیت ورزشکاران به شناسایی نخبه های وزشی پرداخته و آنان را سوی ورزش قهرمانی و حرفه ای سوق دهند.
خلیلی گفت: امسال بهره برداری از دو ورزشگاه 5 هزار نفری بوکان و سلماس را در برنامه کاری داریم و ضمن اینکه اجرای دو طرح عمرانی ورزشگاه پنج هزار نفری در شهرستانهای مهاباد و میاندوآب آغاز شده که امیدواریم با تامین اعتبارات لازم روند اجرایی سریعی داشته باشند.
وی گفت: ورزشگاه های 15 هزار نفری ارومیه و خوی با 75 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است که امیدواریم شرکت توسعه وزارت ورزش و جوانان در ساخت آن سرعت عمل داشته باشد ضمن اینکه پیش بینی ساخت دو ورزشگاه پنج هزار نفری در شهرستانهای نقده و ماکو را داریم که هنوز در مرحله انتخاب زمین و پیمانکار هستند.
وی ادامه داد: مسئولان هیات فوتبال استان می توانند با ایجاد اتحاد و همدلی بین پیشکسوتان، صاحبنظران و متخصصان این رشته گامی موثر در توسعه فوتبال در بعد قهرمانی داشته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 218
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 224
بازدید ماه : 336
بازدید کل : 13140679
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7