نایب رئیس فدراسیون بوکس گفت: با صلاحدید پزشکان بهمن بردبار و پسرش از بیمارستان مرخص شده و در سلامتی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
بردبار به همراه پسرش از بیمارستان مرخص شد
حسینی: ناطق نوری به هیچکس نامه‌ای نداده است/ ضارب باید مجازات شود

نایب رئیس فدراسیون بوکس گفت: با صلاحدید پزشکان بهمن بردبار و پسرش از بیمارستان مرخص شده و در سلامتی کامل قرار دارند.

خبرگزاری فارس: حسینی: ناطق نوری به هیچکس نامه‌ای نداده است/ ضارب باید مجازات شود
  •  

، مسابقات قهرمانی کشور در حالی روز جمعه در استان لرستان برگزار شد که حادثه تلخی برای رئیس کمیته اجرایی مسابقات رخ داد. روز وزن کشی مسابقات هدایتی یکی از بوکسورهای حاضر در سالن برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور پیدا کرد اما با توجه به بالا بودن شرایط سنی از سوی بردبار رئیس کمیته اجرایی اجازه مبارزه کردن به او داده نشد و به همین دلیل هدایتی در طول برگزاری مسابقات بارها اعتراض کرد تا اینکه بعد از پایان مسابقات در محوطه ورزشگاه رئیس کمیته اجرایی مسابقات و پسرش را با خودرو زیر گرفت که در این اتفاق تلخ رئیس کمیته اجرایی به شدت مصدوم و راهی بیمارستان شد.

روح‌الله حسینی ، در مورد حادثه روز جمعه که در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی کشور رخ داد گفت: متاسفانه اتفاق تلخی رخ داده و ما هم پیگیر این موضوع هستیم و شکایت‌های لازم نیز شده است. البته مسئولان تربیت بدنی و فرمانداری بروجرد به شدت پیگیر این موضوع هستند.

وی در ادامه افزود: این حادثه در بیرون از سالن و در محوطه ورزشگاه رخ داده و بعد از اینکه این اتفاق رخ داد خوشبختانه شب گذشته فضای امنیتی بیشتری در محوطه حاکم است. روز گذشته در بیمارستان حضور داشتم که با صلاحدید پزشکان بهمن بردبار مرخص شده و شرایط سلامتی او در وضعیت خوبی قرار دارد. بابک بردبار نیز به همراه پدرش مرخص شده و هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

نایب رئیس فدراسیون بوکس در ادامه خاطرنشان کرد: با اتفاقی که رخ داده اگر ما هم نخواهیم این موضوع را پیگیری کنیم بوکسوری که چنین جرمی را مرتکب شده از سوی قانون مجازات خواهد شد و این کار خلاف قانون است و او حتما باید مجازات شود.

حسینی در پاسخ به این سؤال که گویا هدایتی (بوکسور ضارب) نامه‌ای را از رئیس فدراسیون دریافت کرده که می‌توانسته در مسابقات شرکت کند و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر گفت: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد. ناطق نوری به کسی نامه‌ای نداده است. طبق قانون فدراسیون جهانی افرادی که بلای 40 سال دارند اجازه مبارزه کردن ندارند. به همین دلیل رئیس فدراسیون نامه‌ای به کمیته فنی ارسال کرده که در خواست او بررسی شود. اعضا کمیته فنی پس از بررسی نامه نوری، به هدایتی اجازه مبارزه کردن را نداده‌اند، چرا که او بالای 45 سال دارد.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 148
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 148
بازدید ماه : 254
بازدید کل : 13140597
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7