بسیاری از اهالی غیر فوتبالی مانند علاقمندان به فوتبال دوست ندارند که دربی 79 مثل چهار مسابقه قبلی اس
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
اظهار نظر غیرفوتبالی‌ها از دربی 79
رزمی‌کاران، کشتی‌گیران و دوومیدانی‌کاران هم دوست ندارند دربی مساوی شود

بسیاری از اهالی غیر فوتبالی مانند علاقمندان به فوتبال دوست ندارند که دربی 79 مثل چهار مسابقه قبلی استقلال و پرسپولیس با تساوی به پایان برسد.

خبرگزاری فارس: رزمی‌کاران، کشتی‌گیران و دوومیدانی‌کاران هم دوست ندارند دربی مساوی شود
  •  

، حمیدرضا قلی پور دارنده چندین مدال مسابقات قهرمانی جهان در رشته ووشو در مورد نتیجه بازی دربی دوم آذرماه به خبرنگار فارس گفت: این دربی هم فکر می‌کنم مثل همیشه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان خواهد رسید. امیدوارم که بازی بدون جنجال به پایان برسد. نتیجه طوری باشد که هواداران از مجموع 90 دقیقه راضی باشند. البته به اعتقاد من یک تیم باید در این دیدار برنده باشد و مردم هم باید به این درک برسند که بازی برد و باخت دارد و بعد از بازی جنجال به پا نکنند.

وی در ادامه افزود: اگر طبق روال نتیجه با تساوی به پایان برسد فرهنگ بدی بین مردم جا می‌افتد و بعد از این یعنی مردم تحمل شکست را نخواهند داشت و تساوی همیشه برای آنها عادت می‌شود.

*رضا مهماندوست، سرمربی سابق تیم ملی تکواندو و سرمربی فعلی تیم ملی آذربایجان در مورد دربی 79اظهار داشت: من هر دو تیم پرسپولیس و استقلال را دوست دارم اما به خاطر اینکه سال‌ها با سایپا همکاری داشته‌ام از صمیم قلب به تیم سایپا علاقه دارم. امیدوارم دوم آذرماه نتیجه برای تیمی رقم بخورد که واقعا حقش است.

وی در ادامه افزود: دوست دارم بازی روز یک‌شنبه یک برنده داشته باشد و بازی بدون جنجال و تماشاگر پسند برگزار شود.

*آرش میراسماعیلی قهرمان چندین دوره مسابقات جودوی قهرمانی جهان در مورد پیش بینی دربی دوم آذرماه اظهار داشت: دربی همیشه حساسیت خاص خودش را دارد و به خاطر طرفداران زیادی که دارد حساسیت‌ها بیش از اندازه است. امیدوارم که نتیجه بازی تساوی نباشد.

وی در ادامه افزود: در این چند سال به نتیجه تساوی عادت کرده‌ایم و این موضوع جذابت بازی را کم کرده است. من به هر دو تیم علاقه دارم اما بعید می‌دانم که این بازی برنده داشته باشد. تا به حال از نزدیک این دربی را تماشا نکرده‌ام اما برای اولین بار می‌خواهم از نزدیک این دیدار حساس را تماشا کنم. امیدوارم که در اولین حضورم این دیدار یک برنده داشته باشد.

*رضا یزدانی: همیشه مسابقات فوتبال را پیگیری می کنم دربی که حساسیت خودش ار دارد و همیشه آن را دنبال می‌کنم

وی در پاسخ به این سوال که طرفدار تیم خاصی است و آیا خاطره‌ای از این مسابقه دارد گفت: طرفدار تیم ملی هستم و برایم فرقی نمی‌کند کدام تیم برنده باشد. فقط امیدوارم شاهد بازی جذابی باشیم و حداقل گل داشته باشد تا مردم هم از تماشای این مسابقه لذت ببرند.

یزدانی ادامه داد: خاطره خاصی هم ندارم هر چند که کر‌ی‌خوانی‌ها در چارچوب ادب این مسابقات را جذاب می‌کند. امیدوارم بازی زیبایی از آب درآید.

*احسان حدادی: امیدوارم هر تیمی که خوب بازی کرد برنده شود. برای من فرقی ندارد چه تییمی برنده شود.

*فردین معصومی:امیدوارم مردم از تماشای دربی لذت ببرند/ پرسپولیس هوادارنش را ناامید کرده است.

وی ادامه داد: پرسپولیس اوضاع مناسبی ندارد و هوادارانش را ناامید کرده است به همین دلیل زیاد بازی های این فصل این تیم را پیگیری نکردم.

معصومی تاکید کرد: من خیلی فوتبالی بودم، اما این فصل مسابقات پرسپولیس را زیاد پیگیری نکردم حتی نمی دانم کجای جدول رده بندی است و چه شرایطی دارد.

وی در خصوص دربی گفت: در هر صورت این بازی حساسیت خاص خودش را دارد، شرایط دو تیم مهم نیست چراکه دربی به شرایط دو تیم زیادی ربط ندارد.امیدوارم بازی خوبی از کار درآید ومردم از تماشای این مسابقه لذت ببرند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 444
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 444
بازدید ماه : 556
بازدید کل : 13140899
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7