داور بین‌المللی بوکس گفت: بعد از پایان مسابقات بوکس قهرمانی کشور من و پدرم را یکی از بوکسورها با ماش
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

بوکسوری که رئیس کمیته اجرایی را به قصد کُشتن با خودرو زیر گرفت

داور بین‌المللی بوکس گفت: بعد از پایان مسابقات بوکس قهرمانی کشور من و پدرم را یکی از بوکسورها با ماشین زیر گرفت.

خبرگزاری فارس: بوکسوری که رئیس کمیته اجرایی را به قصد کُشتن با خودرو زیر گرفت
  •  

بابک بردبار  در مورد حادثه روز گذشته در پایان مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: روز گذشته مسابقات بوکس قهرمانی کشور به میزبانی استان لرستان برگزار شد و طبق قانون نفراتی که از سن 19 تا 40 سال هستند می‌توانند در مسابقات شرکت کنند، اما روز وزن کشی فردی 45 سال وارد سالن شد تا در وزن کشی شرکت کند اما با مخالفت رئیس کمیته اجرایی که پدرم است روبه‌رو شد. بوکسور مورد نظر برای استان سیستان و بلوچستان می‌خواست مبارزه کند اما طبق قانون او اجازه چنین کاری را نداشت.

وی در ادامه افزود: به هر حال ما طبق قانون با رئیس فدراسیون بوکس تماس گرفتیم که او در دسترس نبود و ناچار شدیم با سعید ناطق نوری پسر رئیس فدراسیون تماس بگیریم که او نیز اعلام کرد نامه‌ای که بوکسور مورد نظر از فدراسیون دریافت کرده برای مبارزه کردن در استان خودشان است و به هیچ عنوان نمی‌تواند در مسابقات قهرمانی کشور مبارزه کند. به هر حال پس از اینکه ما صحبت‌های پسر ناطق نوری را به او منتقل کردیم او با حالت تهاجم به ما حمله کرد که با پادرمیانی همه چیز به پایان رسید.

داور بین‌المللی بوکس در ادامه گفت: زمانی که مسابقات شروع شد بارها من و پدرم را تهدید کردند و حتی در طول مسابقات بارها و بارها به ما فحاشی کردند و ما را تهدید کردند. متاسفانه پس از پایان مسابقات به همراه پدرم در محوطه ورزشگاه در حال رفتن به سمت اتوبوس بودیم که به هتل برویم یکباره یک دستگاه پژو سفید رنگ از فاصله 60 متری با سرعت به سمت ما حرکت کرد و به عمد ما را زیر گرفت. راننده خودرو همان بوکسوری بود که پدرم به او اجازه نداد در مسابقات شرکت کند. خوشبختانه راننده ماشین دستگیر شده و بازداشت است اما برادرش فرار کرده است.

بردبار در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: به همراه پدرم در بیمارستان بستری هستیم. پدرم اصلا شرایط جسمانی خوبی ندارد و  متاسفانه او را به بخش مراقبت‌های ویژه برده‌اند.

مسئول تمام این اتفاقات دوستانی هستند که در فدراسیون حضور دارند، چرا که آنها برخلاف قانون نامه‌ای را به فرد مورد نظر داده‌اند و او نیز مدعی حضور در مسابقات شد.

-f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 13140458
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7