سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: هیچ پیشنهاد رسمی برای هدایت تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به من نشده
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
رضا سیم‌خواه در گفت‌وگو با فارس:
پیشنهاد رسمی برای هدایت تیم فرنگی جوانان به من نشده است/ خواسته‌های زیادی ندارم

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: هیچ پیشنهاد رسمی برای هدایت تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به من نشده است.

خبرگزاری فارس: پیشنهاد رسمی برای هدایت تیم فرنگی جوانان به من نشده است/ خواسته‌های زیادی ندارم
  •  

رضا سیم‌خواه ، در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود پیشنهاد هدایت تیم ملی کشتی فرنگی جوانان را نپذیرفته است، عنوان کرد: به هیچ عنوان اینطور نیست، هیچ پیشنهاد رسمی به من نشده است که نخواهم قبول کنم. اگر پیشنهادی هم عنوان شده است به صورت غیررسمی و از سوی افراد دیگر بوده است.

وی ادامه داد: من هم برای خودم شرایطی دارم که باید لحاظ شود، اما اگر برخی فکر می‌کنند شرایط من هم مانند کی‌روش است، اینطور نیست. از سال 1997 تا 2008 در عرصه مربیگری حضور داشتم و حالا نیاز دارم که حداقل برخی شرایط برای من مهیا باشد. وقتی شرایط فدراسیون را می‌بینم توقعی ندارم، اما در این سال‌ها همواره ما کمک‌کننده بوده‌ایم، اما زمانی هم باید به خواسته‌های ما توجه شود.

دارنده مدال نقره جهان تصریح کرد: متأسفانه در کار مربیان کشتی هیچ تضمینی وجود ندارد و همواره هم انتظار نتیجه‌گیری وجود دارد در حالی که در فوتبال وقتی مربی را نمی‌خواهند تمام حق و حقوقش پرداخت می‌شود. نیاز دارم حداقل خانواده‌ام کنار باشند. دنبال خانه استخردار در بالای شهر هم نیستم، خانه‌ای که بتوانم خانواده‌ام را کنارم داشته باشم کفایت می‌کند. از طرفی به من فرصت دهند که برنامه‌هایم را اجرا کنم. اگر قرار است مسئولیتی به من سپرده شود ثبات و حمایت وجود داشته باشد و بعد دنبال نتیجه باشند چرا که در هر مسابقه نمی‌توان نتیجه گرفت.

سیم‌خواه با بیان اینکه خواسته‌های زیادی ندارم، گفت: در هر صورت من هم بعد از این همه سال باید نگران آینده‌ام باشم. وقتی می‌بینم در یک فدراسیون برای یک مربی 2 میلیارد تومان هزینه می‌شود خواسته‌های من که شاید چند ده میلیون تومان هم نشود قابل مطرح کردن نیست.

وی خاطر نشان کرد: در هر دوره‌ای نتیجه‌گیری و عدم نتیجه‌گیری وجود دارد و با تمام احترامی که برای بنا قائل هستم، اما در زمان او هم عدم نتیجه‌گیری وجود داشت، اما متأسفانه نتیجه گرفتن ما و نتیجه نگرفتن او دیده نشد. اگر ما هم بخواهیم نیمه خالی لیوان را مطرح کنیم نتایج درخشان کشتی فرنگی لوث می‌شود. در هر صورت من همواره آماده خدمت و کمک به کشتی بوده و هستم و هر جا که کشتی به حضور من نیاز داشته است حاضر شده‌ام کمک کنم

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930828000195#sthash.4EAN0ACk.dpuf



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 460
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 460
بازدید ماه : 566
بازدید کل : 13140909
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7