لیگ برتر فوتبال بانوان کشور/ برتری همیاری شهرداری های آذربایجان غربی در برابر پاس همدان
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


لیگ برتر فوتبال بانوان کشور/ برتری همیاری شهرداری های آذربایجان غربی در برابر پاس همدان

لیگ برتر فوتبال بانوان کشور/ برتری همیاری شهرداری های آذربایجان غربی در برابر پاس همدان

 تیم فوتبال همیاری شهرداری های آذربایجان غربی از سری مسابقات لیگ برتر بانوان کشور میزبان تیم خوب پاس همدان بود که در نهایت به برتری 2 بر صفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی پریا خلیل زاده سرمربی تیم همیاری شهرداری پس از برتری بر میهمان همدانی خود گفت: پاس همدان تیم بسیار قدرتمند و آماده ای است و از وجود بازیکنان ملی پوش نیز بهره می برد و رسیدن به پیروزی برابر این حریف قدرتمند کار سختی بود که موفق به انجام آن شدیم.
وی افزود: این بازی در هوایی بسیار سرد برگزار شد و تیم حریف در دقایق آغاز بازی کاملا توپ و میدان را در اختیار گرفته بود ولی در ادامه بازیکنانم توانستند از بحران خارج شوند و در دقیقه بیست و سوم بازی اولین گل خود را توسط 'دنیا بندار' درون دروازه حریف کردیم.
خلیل زاده گفت: در نیمه دوم نیز تیم ما برتری نسبی خود را بر حریف حفظ کرد و موفق شدیم گل دوم خود را توسط 'آیناز ضیایی' بر حریف تحمیل کنیم.
وی گفت: در نیمه دوم بازی موقعیت های صددرصد زیادی را از دست دادیم و می توانستیم بیشتر از این به گل برسیم ضمن اینکه تیم همدان نیز چندین بار دروازه ما را با خطر تهدید کرد.
خلیل زاده گفت: روز جمعه هفته آینده (29 آبان ماه) در وزشگاه تختی ارومیه میزبان تیم پالایش گاز ایلام از سری بازی های معوقه هفته دوم هستیم.
وی افزود: تیم ما در اوایل فصل به دلیل دیر بسته شدن ترکیب اش دچار مشکلات شدیدی شد که برای برون رفت از بحران تلاش کردیم با افزایش تمرینات و هدفمندسازی آن به روزهای آرمانی مطلوبی برسیم و خوشحالم که مزد زحمات مان را با این پیروزی ها کسب کردیم.
خلیل زاده با بیان اینکه برای صعود به رده های بالای جدول سخت تلاش می کنیم گفت: ما طی دو هفته گذشته دو برد قاطع 7 بر صفر برابر شهرداری جیرفت و 5 بر صفر برابر صدرای فارس داشتیم.
 
تیم همیاری آذربایجان غربی روز جمعه در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر فوتبال زنان کشور موفق شد با نتیجه 2 بر صفر از سد مهمان خود پاس همدان عبور کند.
این دیدار در زمین چمن استادیوم تختی ارومیه برگزار شد.
تیم همیاری شهرداری آذربایجان غربی تاکنون سه برد، دو باخت و یک بازی معوقه 9 امتیاز کسب کرده و در هفته هفتم این رقابتها جمعه هفته آینده میزبان پالایش گاز ایلام (بازی معوقه هفته دوم) است.
تیم های ملوان بندر انزلی، پالایش گاز ایلام، پاس همدان، شهرداری دادگر جیرفت، ماهان تندیس قم، شهرداری بم کرمان، آینده سازان میهن اصفهان، کیان صدرا فارس، همیاری شهرداری ارومیه، دلوار کشتی جنوب بوشهر، شهرداری سیرجان و استقلال تهران 12 تیم حاضر در رقابتهای لیگ برتر سال 93 هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 86
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 192
بازدید کل : 13140535
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7