نماینده وزن 60-کیلوگرم تیم ملی کاراته گفت: بعد از کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون، هزار دلار ب
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
دوستان به فکر ما نبودند و هدفشان چیز دیگری بود
مهدی‌زاده: هزار دلار به روحانی دادم/ آشوری عمدی به ما غذا نمی‌داد تا مدال نگیریم

نماینده وزن 60-کیلوگرم تیم ملی کاراته گفت: بعد از کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون، هزار دلار به حسین روحانی دادم که سمندر به شدت از این موضوع ناراحت شد.

خبرگزاری فارس: مهدی‌زاده: هزار دلار به روحانی دادم/ آشوری عمدی به ما غذا نمی‌داد تا مدال نگیریم
  •  

امیر‌ مهدی زاده  در واکنش به این سؤال که آیا این صحت دارد که شما در بازی‌های آسیایی اینچئون هزار دلار پول به حسین روحانی به عنوان هدیه پرداخت کرده‌ای، گفت: پیش از اینکه ما در بازی‌های آسیایی اینچئون وارد تاتامی شوم بچه‌ها دور هم جمع شدند و قرار بر این شد که اگر در اینچئون هر کسی مدال طلا کسب کرد بخشی از پاداش‌های خود را که فدراسیون به ما پرداخت می‌کند را به مربیان تیم ملی هدیه دهیم. پس از اینکه من مدال طلای اینچئون را دریافت کردم هزار دلار به حسین روحانی پرداخت کردم. رئیس فدراسیون، حسین سمندر و سعید حسنی‌پور نیز در جریان این موضوع هستند.

وی در ادامه افزود: بعد از اینکه حسنی‌پور مدال طلای اینچئون را کسب کرد من تصور کردم که او نیز به مربیان هزاردلاری که قول داده بودیم را پرداخت کرده، اما گویا مسعود رهنما به او اجازه نداده بود که چنین کاری را انجام دهد.

دارنده نشان برنز مسابقات جهانی آلمان در ادامه اظهار داشت: یک روز بعد از اینکه آن اتفاق رخ داد رئیس فدراسیون از من سوال کرد که پاداشی را که فدراسیون به شما داده را چه‌ کار کرده‌ای؟ من هم موضوع را به سمندر توضیح دادم و او نیز به شدت از این موضوع ناراحت شد و بلافاصله به حسین روحانی اعلام کرد که باید پول را به من برگرداند. روحانی نیز این کار را انجام داد. سمندر مدعی شد که تمام مربیان هم حقوق دریافت می‌کنند و هم اینکه پاداش دریافت می‌کنند و حق ندارند از بازیکنان چنین درخواستی داشته باشند.

وی در پاسخ به این ُؤال که آیا این خواسته شما بود و یا اینکه به درخواست مربیان قرار بود پول به آنها پرداخت شود گفت: در طول اردوها بارها مربیان به ما گفته بودند که شما بعد از کسب مدال پاداش‌های زیادی را دریافت می‌کنید اما به ما که زحمت می‌کشیم به اندازه شما پاداش داده نمی‌شود. ما 4 کاراته‌کایی که به اینچئون اعزام شده بودیم تصمیم گرفتیم که هر کسی در بازی‌های آسیایی اینچئون مدال طلا کسب کرد بخشی از پاداش خود را به مربیان پرداخت کند. قرار همه ما این بود اما حسنی پور در پایان مسابقات مدعی شد که همه پاداش به خودش تعلق دارد و برای رسیدن به مدال خیلی زحمت کشیده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 89
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 195
بازدید کل : 13140538
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7