دارنده مدال برنز کشتی آزاد المپیک گفت: علی بیات در خصوص عدم حضور من برای نمونه‌گیری توسط ماموران واد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
در واکنش به اظهارات سرپرست تیم ملی کشتی آزاد
لشگری: بیات بی‌اطلاع بوده و اشتباه کرده است

دارنده مدال برنز کشتی آزاد المپیک گفت: علی بیات در خصوص عدم حضور من برای نمونه‌گیری توسط ماموران وادا بی‌اطلاع بوده و اشتباه کرده است.

خبرگزاری فارس: لشگری: بیات بی‌اطلاع بوده و اشتباه کرده است
  •  

احسان لشگری  درباره اظهارات سرپرست تیم ملی کشتی آزاد مبنی بر سومین غیبتش برای نمونه‌گیری توسط ماموران وادا گفت: متاسفانه علی بیات به دلیل کم‌اطلاعی اشتباه کرده است و اطلاعات غلط به مردم داده است.

وی ادامه داد: ساعت 12 پنجشنبه هفته گذشته به من اطلاع دادند که باید شنبه برای نمونه‌گیری در خانه کشتی حاضر شوم؛ این در حالی بود که من در ایران حضور نداشتم و گفتم که اگر ممکن است یکشنبه برای نمونه‌گیری حضور پیدا کنم که مسئولان فدراسیون گفتند مشکلی ندارد و برای مرحله بعد این نمونه‌گیری انجام خواهد شد.

دارنده مدال برنز المپیک گفت: این برای نخستین بار بود که چنین اتفاقی رخ داده است آن هم ناخواسته. مردم بدانند که همواره در خدمت تیم ملی هستم و هر زمانی که آزمایش دوپینگ بوده است حضور داشتم.

لشگری در خصوص حضورش در رقابت‌های قهرمانی کشور گفت: هم‌اکنون در فشار تمرینات به سر می‌برم و اواخر هفته مشخص خواهد شد که در این رقابت‌ها به میدان خواهم رفت یا نه.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 589
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 595
بازدید ماه : 707
بازدید کل : 13141050
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7