بهترین عنوان کاروان ورزشی ایران در بازی‌های ساحلی هفتمی است که این مقام در سال 2012 در بازی‌های چین
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
گزارش فارس از حضور ایران در بازی‌های ساحلی
از ناکامی ایران در نخستین حضور تا هفتمی در چین/مقام ایران در تایلند ارتقاء می‌یابد؟

بهترین عنوان کاروان ورزشی ایران در بازی‌های ساحلی هفتمی است که این مقام در سال 2012 در بازی‌های چین به دست آمد.

خبرگزاری فارس: از ناکامی ایران در نخستین حضور تا هفتمی در چین/مقام ایران در تایلند ارتقاء می‌یابد؟
  •  

، چهارمین دوره بازی‌های ساحلی از 23 آبان به میزبانی پوکت تایلند آغاز می‌شود و حدود 6 هزار ورزشکار از 45 کشور در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت. کاروان ورزشی ایران نیز در این دوره در 17 رشته با 85 ورزشکار شرکت می‌کند.

* اولین حضور ایران بدون مدال

نخستین دوره بازی‌های ساحلی آسیایی در سال 2008 به میزبانی اندونزی در بالی با حضور 1665 ورزشکار از 42 کشور در 18 رشته ورزشی برگزار شد.

بسکتبال 3 نفره، هندبال، کبدی، سپک تاکرا، فوتبال، والیبال، واترپلو، کشتی، بدنسازی، دراگون بت، جت اسکی، شنای ماراتن، پاراگلایدر، پنچاک سیلات، قایقرانی بادبانی، موج سواری، سه‌گانه و وودبال رشته‌های شرکت‌کننده بودند.

در این دوره 71 طلا، 71 نقره و 90 مدال برنز توزیع شد که در پایان مسابقات اندونزی با 23 طلا، 8 نقره و 20 برنز اول شد، تایلند با 10 طلا، 17 نقره و 10 برنز دوم شد و چین با 6 طلا، 10 نقره و 7 برنز در جایگاه سوم قرار گرفت. همچنین کره جنوبی با 4 طلا،7 نقره 10 برنز و ژاپن با 3 طلا،3  نقره، 3 برنز عناوین چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.

در نخستین دوره بازی‌ها 27 کشور موفق به کسب مدال شدند و ایران در این بازی‌ها در فوتبال ساحلی شرکت داشت و مدالی کسب نکرد.

* دومین حضور و عنوان بیست و دومی برای ایران

دومین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی در سال 2010 در مسقط عمان در 14 رشته ورزشی با حضور 1131 ورزشکار از 43 کشور آسیا برگزار شد.

کره شمالی و ماکائو غایب بودند و کویت نیز به دلیل تعلیق کمیته ملی المپیک این کشور با پرچم کمیته بین المللی المپیک حضور داشت.

اسکی روی آب، بدنسازی، تنت پگینگ، جت اسکی، سپک تاکرا، سه گانه، شنای ماراتن، فوتبال، قایقرانی بادبانی، کبدی، واترپلو، والیبال، وودبال و هندبال رشته‌های شرکت‌کننده هستند.

در دومین دوره این بازی‌ها در قاره کهن تایلند با 14 طلا، 10 نقره و 12 برنز قهرمان شد. چین با 12 طلا، 6 نقره و 5 برنز به عنوان نایب‌قهرمانی رسید و عمان با 5 طلا، یک نقره و 6 برنز سوم شد. کشورهای عراق با 3 طلا، 3 نقره  و یک برنز و اندونزی با 3 طلا، 2نقره و 6 برنز چهارم و پنجم شدند. در مجموع در این دوره 52 طلا، 52 نقره و 58 برنز بین 27 کشور توزیع شد.

کاروان ورزشی ایران در سه گانه، فوتبال ساحلی و کبدی حضور داشت و با دو برنز فوتبال و کبدی در رده 22 جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7