سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی گفت: تیم ایران انگیزه بالایی برای درخشش در بازی‌های ساحلی آسیا دارد.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
اعتماد به نفس لازم را برای کسب نتیجه داریم
توکلیان: کشتی ساحلی انگیزه بالایی برای درخشش در بازی‌های آسیایی دارد

سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی گفت: تیم ایران انگیزه بالایی برای درخشش در بازی‌های ساحلی آسیا دارد.

خبرگزاری فارس: توکلیان: کشتی ساحلی انگیزه بالایی برای درخشش در بازی‌های آسیایی دارد
  •  

امیر توکلیان  در خصوص حضور تیم ملی کشتی ساحلی در چهارمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا گفت: 4 اردوی 12 روزه را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه بچه‌ها شرایط خوبی دارند. حضور در این رقابت‌ها تجربه جدیدی هم برای من و هم برای کشتی‌گیران است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برای نخستین بار تیم کشتی ساحلی تشکیل شده و به این مسابقات اعزام می‌شود شناخت کاملی از حریفان نداریم، اما به نظر می‌رسد مغول‌ها در این رشته تسلط خوبی دارند هرچند کشتی‌گیران ما هم انگیزه بالایی برای درخشش و کسب مدال در این مسابقات دارند.

توکلیان تصریح کرد: اعتماد به نفس لازم را برای کسب نتیجه در این مسابقات داریم، البته شرایط داوری و قوانین کشتی ساحلی و کشتی آزاد متفاوت است و هر کشتی‌گیری که کمترین اشتباه را داشته باشد موفق خواهد بود چرا که مربیان و کشتی‌گیران دیگر فرصتی برای اعتراض و بازبینی فیلم مسابقات نخواهند داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور به عنوان سرمربی تیم ملی ساحلی و مربیگری در تیم ملی کشتی آزاد تداخلی در فعالیت‌هایش ایجاد نمی‌کند گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر اردوهای تیم ملی به صورت جدی پیگیری نمی‌شود و مسابقات مهمی را هم پیش رو نداریم این مسئولیت را قبول کردم تا کار روی زمین نماند. حضورم در تیم ساحلی دائمی نیست و فقط برای اینکه کمکی به این تیم کرده باشم این مسئولیت را قبول کردم.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 180
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 180
بازدید ماه : 286
بازدید کل : 13140629
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7