رییس فدراسیون اسکواش: اجرای طرح استعداد یابی پایه گذارموفقیت های اسکواش در کشور است
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

رییس فدراسیون اسکواش: اجرای طرح استعداد یابی پایه گذارموفقیت های اسکواش در کشور است

رییس فدراسیون اسکواش: اجرای طرح استعداد یابی پایه گذارموفقیت های اسکواش در کشور است

  رییس فدراسیون اسکواش گفت: اجرای طرح ملی استعداد یابی و تقویت رده های سنی پایه، مهمترین اصل در موفقیت های روز افزون برای این رشته در کشور است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی مسعود سلیمانی روز شنبه در مجمع انتخاباتی هیات اسکواش آذربایجان غربی افزود: اسکواش کشور در سال گذشته برای نخستین بار موفق شد مقام های برتر آسیا را به خود اختصاص دهد و این در حالی بود که پیش از آن همواره از ایستادن بر سکوی آسیا محروم بودیم.
وی اضافه کرد: اجرای طرح استعدادیابی، کشف نخبه های ورزشی و تقویت رده های سنی پایه به صورت ملی و فراگیر موجب شد بتوانیم رده بندی یک آسیا در رده های سنی 11 و 13 سال و همچنین مدال طلای آسیا را کسب کنیم.
وی اظهار کرد: در صورتی می توانیم موفقیت های خود را استمرار ببخشیم که تمامی جلسات و برنامه های خود را به صورت مدون و هدفمند پیگیری کنیم که در این خصوص، اهتمام ویژه ای لازم است.
وی ادامه داد: هیات اسکواش آذربایجان غربی رشد بسیار جهشی و فزاینده ای در توسعه این رشته داشته و با فعالیت چهار ساله مناسب، توانسته رتبه چهارم کشوری را کسب کند که این امر حاصل تلاش تمامی دست اندر کاران ورزش استان بوده است.
سلیمانی افزود: مطمئن هستم در صورت افتتاح زمین های استاندارد در ارومیه شاهد توسعه روزافزون اسکواش در آذربایجان غربی خواهیم بود.
رییس فدراسیون اسکواش اضافه کرد: آذربایجان غربی با فعالیت مستمر و روزافزونی که در چهار سال گذشته داشته می تواند به زودی تبدیل به قطب اسکواش در شمالغرب کشور شود.
وی گفت: توسعه هیات های شهرستانی و توجه به رده های سنی پایه با همکاری آموزش و پرورش یکی دیگر از برنامه های فدراسیون و هیات های استانی است که باید در دستور کار مسوولان مرتبط قرار دارد.
*زمین های اسکواش ارومیه در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسند
 
علی خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در مجمع انتخاباتی هیات اسکواش استان گفت: ساخت زمین های استاندارد ارومیه از اواخر سال 89 آغاز شده ولی به دلیل کمبود اعتبارات و مشکلات مالی هنوز موفق به اتمام آن نشده ایم.
وی افزود: این پروژه با بیش از 80 درصد پیشرفت در حال ساخت است که پیش بینی می شود در دهه فجر امسال به پایان رسیده و در اختیار علاقه مندان این رشته ورزشی قرار گیرد.
وی گفت: اسکواش آذربایجان غربی با تلاش مستمر دست اندرکاران هیات استان و شهرستانها رشد بسیار خوبی داشته است و بر این اساس حمایت از این رشته ورزشی را بیش از پیش در دستور کار خود داریم.
وی ادامه داد: کمبود اعتبارات بزرگترین مشکل ما در رفع نیازهای مالی هیات اسکواش است که امیدواریم شاهد رفع این مشکلات در آینده ای نزدیک باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در خصوص حضور تیم استان در رقابتهای لیگ برتر اسکواش نیز گفت: بخش خصوصی حمایتی از این تیم نمی کند و اداره کل در صورت کاهش برخی هزینه ها می تواند از این تیم حمایت کند.
در این مجمع 'سلمان فرضعلی پور' تنها کاندیدای این هیات با اخذ 16 رای موافق به مدت چهار سال دیگر در سمت ریاست هیات اسکواش استان ابقا شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 420
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 420
بازدید ماه : 526
بازدید کل : 13140869
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7