مشاور فنی تیم ملی کاراته گفت:‌ از تیمی که با آن شرایط به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شد نباید بیشتر ا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
آلمانی‌ها از میزبانی خود به بهترین نحو استفاده کردند
رهنما: تیم ملی با شرایط خوبی به مسابقات اعزام نشد/ نباید بیشتر از این انتظار داشته باشیم

مشاور فنی تیم ملی کاراته گفت:‌ از تیمی که با آن شرایط به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شد نباید بیشتر از این انتظار داشته باشیم.

خبرگزاری فارس: رهنما: تیم ملی با شرایط خوبی به مسابقات اعزام نشد/ نباید بیشتر از این انتظار داشته باشیم
  •  

مسعود رهنما ،‌در مورد نتایج کسب شده در سومین روز از مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: ما از تیمی که با آن شرایط به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شد نباید بیشتر از این انتظار داشته باشیم. متأسفانه بی‌برنامگی و حواشی پیش از اعزام برای تیم ملی خیلی زیاد بود. به اعتقاد من یک مدال نقره و یک برنز در بخش کومیته انفرادی مردان با آن همه اتفاقاتی که قبل از اعزام برای تیم ملی رخ داد قابل قبول است.

وی در ادامه افزود: مسابقات در یک سالن 16 هزار نفری برگزار می‌‌شود. اکثر صندلی‌های سالن را آلمانی‌ها و ترکیه‌‌ای‌ها پر کرده‌اند و این به سود حریفان ما در طول این چند روز بود. امروز فینال مسابقات در بخش کمیته تیمی با آلمانی‌ها داریم. به هر حال آنها میزبان هستند و با تماشاگرانی که دارند قطعا همه شرایط به سود آنها خواهد بود اما بچه‌های ما از لحاظ توانایی چیزی کم ندارند و امیدوارم بتوانیم در کومیته تیمی به مدال طلا برسیم.

رهنما در پایان گفت: اگر یک مقدار آرامش پیش از اعزام برای تیم ملی به وجود می‌آمد ما قطعا می‌توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم. سعید احمدی با مصدومیتی که برایش مقابل نماینده روسیه پیش آمد حتی به مرحله بعد صعود کرد اما مقابل حریف هلندی خود بازی را واگذار کرد. به اعتقاد من اگر او مصدوم نمی‌شد قطعا می‌توانست بهترین مدال را در آلمان کسب کند. به هر حال او تجربه حضور در مسابقات جهانی فرانسه را در کارنامه خود دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1069
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1069
بازدید ماه : 1181
بازدید کل : 13141524
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7