فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
18 / 8 / 1393برچسب:, :: 5:6 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

نسخه چاپي
پشت‌پرده گرفتن میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان
فشارهای غیرورزشی و محرومیت والیبال به بهانه عدم حضور زنان/درخواست نامتعارف فدراسیون‌های خارجی از روحانی!

فدراسیون جهانی والیبال تصمیم گرفت تا زمان برداشته‌شدن محرومیت حضور زنان در ورزشگاه‌ها هیچ مسابقه‌ای را در ایران برگزار نکند.

خبرگزاری فارس: فشارهای غیرورزشی و محرومیت والیبال به بهانه عدم حضور زنان/درخواست نامتعارف فدراسیون‌های خارجی از روحانی!
  •  

، فدراسیون جهانی والیبال تا زمان برداشته شدن محرومیت حضور زنان در ورزشگاه‌ها هیچ مسابقه‌ای را در ایران برگزار نخواهد کرد. این محرومیت برای ایران شامل مسابقات لیگ جهانی سال آینده که برنامه مسابقات آن مشخص شده، نمی‌شود. همچنین مسابقات قهرمانی والیبال آسیا در سال 2015 نیز که به ایران داده شده نیز شامل این محرومیت نمی‌شود.

آری گراسا، رئیس برزیلی فدراسیون جهانی والیبال با ارسال نامه‌ای به مسئولان سازمان دیده‌بان حقوق بشر مستقر در نیویورک، به آنها قول داده که این نهاد ورزشی حقوق بشر را به رسمیت می‌شناسد و بر این اساس، تا زمانی که مشکلات مربوط به حضور زنان در ورزشگاه‌های ایران حل نشود هیچ میزبانی به ایران تعلق نخواهد گرفت.

فدراسیون جهانی والیبال همچنین وعده داده که برای تجدید نظر در خصوص میزبانی مسابقات قهرمانی والیبال آسیا 2015 توسط ایران تلاش خواهد کرد هرچند مدعی شده که قدرت جلوگیری از برگزاری این مسابقات در ایران را ندارد.

ایران که در مسابقات لیگ جهانی سال آینده در گروه B قرار گرفته سه بازی خانگی و سه بازی خارج از خانه را مقابل تیم‌های روسیه، لهستان و آمریکا برگزار خواهد کرد.

برخی از اتفاقات غیرورزشی از جمله بازداشت یک زن ایرانی - انگلیسی موجب شده تا کشورهای مختلف فشار علیه ایران را بیشتر کنند؛ طبق خبری که سایت هافتینگ پست منتشر کرده است، روسای فدراسیون والیبال 200 کشور با ارسال نامه‌ای به رئیس جمهور ایران خواستار آزادی این زن شده و همین امر غیر ورزشی که ارتباطی با والیبال ایران ندارد را بهانه‌ای کردند تا به کمک دیده‌بان حقوق بشر میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را از ایران بگیرند.

-f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 989
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 989
بازدید ماه : 1101
بازدید کل : 13141444
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7