عضو تیم ملی کاتای تیمی مردان گفت: با کم‌کاری برخی‌ها ما شانس حضور در مسابقات جهانی را از دست دادیم و
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
افرادی را به مسابقات جهانی بردند که برای تیم ملی هیچ کارآیی ندارند
شاهین: به وزارت ورزش شکایت می‌کنیم/ برای اعزام به آلمان یک هفته مقابل سفارت خوابیدیم

عضو تیم ملی کاتای تیمی مردان گفت: با کم‌کاری برخی‌ها ما شانس حضور در مسابقات جهانی را از دست دادیم و از طریق وزارت ورزش به خاطر کم‌کاری آنها شکایت خواهیم کرد.

خبرگزاری فارس: شاهین: به وزارت ورزش شکایت می‌کنیم/ برای اعزام به آلمان یک هفته مقابل سفارت خوابیدیم
  •  

احد شاهین  در مورد اعزام نشدن به بیست و دومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان اظهار داشت: ما برای اینکه در مسابقات جهانی کاراته که به میزبانی آلمان از امروز آغاز شده است اعزام شویم از یک هفته قبل برای دریافت روادید مقابل سفارت لهستان خوابیدیم تا اینکه روادید را دریافت کنیم اما متاسفانه در پایان نتوانستیم روادید حضور در مسابقات قهرمانی جهان را دریافت کنیم. تیم کاتای مردان متاسفانه شانس کسب مدال در مسابقات جهانی را از دست داد. ناراحتی ما از مسئولین فدراسیون است چرا که تمام کارهایی که ما انجام داده‌ایم برعهده مدیر بین‌الملل فدراسیون کاراته است اما دبیر فدراسیون به هیچ عنوان برای اعزام ما به این رقابت‌ها با ما همکاری نکرد.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه مسئولان فدراسیون می‌دانستند که سفارت آلمان برای اعزام تیم ملی ایران به مسابقات جهانی محدودیت در دادن ویزا در نظر گرفته است اما وقتی لیست نفرات اعزامی به مسابقات جهانی را نگاه می‌کنیم 8 کادر فنی در بخش مردان و بانوان برای تیم اعزامی به مسابقات در نظر گرفته‌اند اما متاسفانه تیم کاتای مردان که شانس کسب مدال طلا را داشت به حال خود رها کردند. سوال من این است که تیم اعزامی به مسابقات چرا باید به همراه خود دو نفر را به عنوان مدیر بین‌الملل به آلمان اعزام کند اما برای کاتای مردان ویزای حضور در مسابقات جهانی را کسب نکند؟

عضو تیم کاتای مردان در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه با محدودیتی که سفارت آلمان در نظر گرفته بود ما را به سفارت لهستان فرستادند تا از طریق آنها ویزای اروپا را تهیه کنیم و از آنجا راهی محل مسابقات شویم که متاسفانه در پایان نیز نتوانستیم به هدف‌مان برسیم. ما در طول این مدت تمام هزینه‌هایی را که در برای انجام کارهایمان کردیم از طریق اسپانسر تهیه کردیم و حالا مانده‌ایم که چه کسی باید جوابگوی هزینه‌های ما باشد. بنده به نمایندگی از تیم کاتا اعلام می‌کنم از طریق وزارت ورزش پیگیری و در مورد این اتفاق از مسئولان فدراسیون شکایت خواهیم کرد.

شاهین در ادامه افزود: بیش از یک سال و نیم است اعزامی برای ما فدراسیون در نظر نگرفته است. نه برای تیم کاتای مردان یک ریال هزینه در نظر گرفته‌اند و نه اینکه برای ما اردویی برگزار کرده‌اند. ما در طول این مدت در تبریز اردوهای خود را پیگیری می‌کردیم و تمام هزینه‌ها را خودمان پرداخت می‌کردیم حتی فدراسیون یک ریال برای ما هزینه نکرده است.

-f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 324
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 324
بازدید ماه : 430
بازدید کل : 13140773
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7