پروین اکبری نماینده شایسته فوتبال استان عازم سریلانکا می شود
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

پروین اکبری نماینده شایسته فوتبال استان عازم سریلانکا می شود

پروین اکبری نماینده شایسته فوتبال استان عازم سریلانکا می شود

 سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان اسامی نهایی 23 بازیکن اعزامی به رقابتهای فوتبال زیر 19 سال قهرمانی آسیا را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی؛ آخرین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر19 سال بانوان از امروز یکشنبه 11 آبانماه به میزبانی کمپ تیم های ملی آغاز و بازیکنان پس از دو روز تمرین، 13 آبانماه تهران را به مقصد سریلانکا ترک خواهند کرد.
مهناز امیر شقاقی اسامی بانوان تیم ملی فوتبال جوانان را به شرح:فاطمه گرایلی، گلاره جلیلیان، زهرا خدابخشی از مازندران،شبنم بهشت، سمیه احمدی، آرزو پور خسروانی ، عارفه سید کاظمی، سارا ظهرابی نیا، الهام عنافچه و هلاله عبدالهی از کرمان، افسانه چتر نور و فاطمه رحمتی از زنجان ،مهتاب بنایی و زهرا احمدزاده از فارس،مروارید نصر از قم،راحله چعبی، فرشته خسروی، پریوش خلیلی از خوزستان، نادیا درخشانی از سمنان، فائزه جعفری از اصفهان، حدیث بساط شیر از ایلام،فاطمه مزیدی از گلستان و بانوی شایسته و آینده دار استان که اهل شهرستان تکاب نیز میباشد و بارها در اردوهای مختلف ، تیم ملی را همراهی کرده است ،را اعلام کرد. 
شایان ذکر است در این دوره از رقابت ها 14 تیم در چهار گروه با هم به رقابت خواهند پرداخت که تیم ملی ایران در گروه دو با میزبان( سریلانکا) و تیم فلسطین روبرو خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7