شهرداری مهاباد، یک گام تا قهرمانی لیگ برتر آذربایجان غربی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

شهرداری مهاباد، یک گام تا قهرمانی لیگ برتر آذربایجان غربی

شهرداری مهاباد، یک گام تا قهرمانی لیگ برتر آذربایجان غربی

 شهرداری مهاباد با شکست دادن تیم یاران اشنویه تنها یک گام به قهرمانی لیگ برتر آذربایجان غربی فاصله دارد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، تیم شهرداری مهاباد یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر آذربایجان غربی در ورزشگاه آزادی این شهر تیم یاران اشنویه را میزبانی کرد.
در این بازی شهرداری مهاباد با نتیجه 2 بر 1 از سد تیم یاران اشنویه گذشت.
تیم شهرداری مهاباد با این پیروزی 30 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول این رقابتها تثبیت کرد.
در ادامه بازهای این هفته لیگ برتر آذربایجان غربی، تیم کیوان مرغ در ورزشگاه آزادی شهر مهاباد توانست با نتیجه 2 بر 1 برمیهمان خود تیم کاویان نقده غلبه کند.
در دیگر بازی این رقابتها تیم شهرداری پیرانشهر نیز برابر تیم زرین دانه در شاهین دژ به میدان رفت و توانست میزبان قعرنشین خود را با سه گل شکست دهد.
تیم پژوهش خوی تیم دوم جدول نیز در آخرین بازی این هفته با دو گل توانست در خانه خود تیم آشور ارومیه را شکست داده و همچنان برای قهرمانی در این رقابتها امیدوار بماند.
تیم شهرداری مهاباد با 30 امتیاز در یک هفته مانده به پایان این مسابقات در صدر جدول قرار گرفت و تیم های پژوهش خوی با 28 امتیاز، دوم و کاویان نقده نیز با 27 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.
بدین ترتیب در هفته پایانی این رقابتها تیم شهرداری مهاباد با توجه به تفاضل گل بالای خود با کسب یک نتیجه تساوی در مقابل تیم شهرداری بوکان نیز می تواند به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند.
تیم پژوهش خوی تنها در صورتی می تواند به مقام قهرمانی در این رقابتها امیدوار باشد که در آخرین بازی خود در مقابل تیم شهرداری پیرانشهر به پیروزی دست پیدا کند.
لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی با حضور تیم های،کاویان نقده، زرین دانه شاهین دژ، شهرداری پیرانشهر، یاران اشنویه، پژوهش خوی، آشور ارومیه، شهرداری و کیوان مرغ مهاباد و شهرداری بوکان در حال برگزاریست.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7