مدیرکل هماهنگی اموراستان های وزارت ورزش و جوانان گفت: براساس آمایش سرزمینی که در بخش ورزش دردست اجرا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

رحمانی: تشکیل ستاد بازی های آسیایی 2018 به استان ها ابلاغ شد
مدیرکل هماهنگی اموراستان های وزارت ورزش و جوانان گفت: براساس آمایش سرزمینی که در بخش ورزش دردست اجراست، تشکیل ستاد بازی های آسیایی 2018 به استان ها ابلاغ شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، ایرج رحمانی درآیین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: با تشکیل ستاد بازی های آسیایی 2018 ظرفیت های ورزشی استان ها در بخش ها و رشته های مختلف شناسایی و برای تقویت و حضور آنان در بازی های آسیایی و پارآسیایی آینده برنامه ریزی می شود.

مدیرکل هماهنگی اموراستان های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی و دولت در حال تدوین اعتبارات سال 94 هستند مهمترین اولویت های وزارت ورزش و جوانان در سال جاری و آینده پیگیری جذب اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و سایر اعتبارات در بخش فدراسیون های ورزشی و استان ها است.

وی هماهنگی و ساماندهی امور جوانان را از دیگر اولویت های وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد و ادامه داد: با عنایت به این که برابر ماده 41 قانون برنامه پنجم توسعه 22 دستگاه عضو ستاد ساماندهی امور جوانان هستند این دستگاهها باید وظایفشان را در زمینه امور جوانان انجام دهند.

رحمانی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان به عنوان هماهنگ کننده و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان است و با پیگیری های انجام شده به دنبال استفاده از همه ظرفیت ها برای ارایه خدمات به جوانان هستیم.

وی با بیان اینکه ورزش و جوانان باهم عجین هستند گفت: ارزان ترین و شاخص ترین وسیله ای که نشاط و غرور ملی را برای کشور به دنبال دارد ورزش است.

رحمانی اضافه کرد: حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر ورزش و جوانان، پشتیبانی برای این وزارتخانه است و این حمایت وظیفه ما را سنگین تر می کند.

وی یادآورشد: هیات های ورزشی صاحبان اصلی ورزش هستند و باید به آن ها اهمیت و اعتماد کرد.

مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: با همدلی و همراهی و با بهره گیری ازهمه ظرفیت ها بدون توجه به گرایش های سیاسی باید به هیات های ورزشی کمک کرد.

رحمانی اضافه کرد: هدف دولت تدبیر و امید احیای امید و نشاط در جامعه است که این وزراتخانه بجد به دنبال اجرای این سیاست است.

وی اظهار کرد: استان بوشهر در مسابقات آسیایی و پارآسیایی با توجه به جمعیت و محدودیت ها درخشید و رتبه های خوبی کسب کرد.

رحمانی درپایان گفت: این استان از لحاظ زیرساخت های سخت افزاری در شرایط خوبی قرار دارد و تلاش ما نیز این است که به استانهای مستعد نگاه ویژه ای داشته باشیم.
در این مراسم بهروزیان‌فرد به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان بوشهرمعرفی شد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1392
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1392
بازدید ماه : 1504
بازدید کل : 13141847
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7