سرمربی تیم ملی کاتای تیمی گفت: به ما گفته‌‌اند که سفیر لهستان در حال بررسی مدارک تیم کاتا است و در ص
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
در صورت اعزام فقط به سکوی قهرمانی فکر می‌کنیم
نیکوخصلت: منتظریم تا سفیر لهستان مدارک تیم کاتا را بررسی کند/ از تمرینات دور بوده‌ایم، اما آماده‌ایم

سرمربی تیم ملی کاتای تیمی گفت: به ما گفته‌‌اند که سفیر لهستان در حال بررسی مدارک تیم کاتا است و در صورت صدور روادید، ملی‌پوشان بلافاصله راهی محل برگزاری مسابقات می‌شوند.

خبرگزاری فارس: نیکوخصلت: منتظریم تا سفیر لهستان مدارک تیم کاتا را بررسی کند/ از تمرینات دور بوده‌ایم، اما آماده‌ایم
  •  

سعید نیکو خصلت سرمربی تیم ملی کاتا  در مورد عدم صدور روادید تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان، اظهار داشت: تمام پروسه کارهای اداری برای گرفتن ویزا جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان را انجام داده‌ایم. متاسفانه تا این لحظه موفق به دریافت ویزا از سفارت لهستان نشده‌ام، اما همچنان خوش بین و امیدوار هستیم تا کارهای اعزام با کمک سفارت لهستان انجام شود.

وی در ادامه گفت: کاتاروهای اعزامی به مسابقات همچنان در سفارت لهستان حضور دارند تا در صورت صدور روادید بلافاصله راهی مسابقات قهرمانی جهان شویم. به ما گفته‌‌اند که سفیر لهستان در حال بررسی مدارک ملی پوشان است تا در صورت موافقت، روادید صادر شود.

نیکو خصلت در پاسخ به این سؤال که آیا با مشکلاتی که برای دریافت ویزای ملی پوشان به وجود آمده، تیم از لحاظ آمادگی در شرایط خوبی قرار دارد یا خیر، گفت: ما قرعه مسابقات را دیده‌ایم و باید فردا (پنج‌شنبه) مقابل حریفانمان به رقابت‌ بپردازیم. چک، لسهتان، آلمان، فرانسه، اسپانیا و مراکش در جدول ما هستند و همه آنها از حریفان قدر برای ما محسوب می‌شوند. البته طی این چند روز به دلیل پیگیری کارهای دریافت ویزا، تیم از اردوها و سالن تمرینات به دور بوده، اما این موضوع تاثیری در شرایط آمادگی جسمانی ملی پوشان ندارد.

وی در پایان گفت: تمام هدف ما کسب سکوی قهرمانی در مسابقات کاتای تیمی در آلمان است. علاوه بر من نفرات دیگر هم برای رسیدن به هدفمان خیلی خوش بین هستند. به اعتقاد من تمام این اتفاقات موانع است و این هنر یک ورزشکار است که چطور این اتفاقات را هضم کند. قطعا این اتفاقات باعث می‌شود تا عملکرد آنها بهتر شود.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 179
بازدید کل : 13140522
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7