سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بانوان می‌گوید حالا که اعتقاد دارند من مربی تمام عیار نبودم مربیان داخلی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
در شرایطی که تیم‌های پایه مردان نتیجه نمی‌گیرند بانوان می‌درخشند
ایراندوست: اگر بم از نظر بدنی اینقدر آماده است خوشا به حال تیم ملی!/تا کی می‌خواهند مربیان ایرانی را بکوبند؟

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بانوان می‌گوید حالا که اعتقاد دارند من مربی تمام عیار نبودم مربیان داخلی زیادی داریم که می‌توانند از آنها استفاده کنند. تا کی قرار است مربیان ایرانی را بکوبند؟

خبرگزاری فارس: ایراندوست: اگر بم از نظر بدنی اینقدر آماده است خوشا به حال تیم ملی!/تا کی می‌خواهند مربیان ایرانی را بکوبند؟
  •  

مریم ایراندوست ، درباره شکست تیم ملوان مقابل شهرداری بم در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: من در بازی با ایلام و همچنین شهرداری بم همراه تیم بودم. بازیکنان ما 6-5 ماه تمرین کرده بودند، اما خودشان هم می‌گفتند تمرینی که داشته‌اند به اندازه این 6-5 ماه نبوده است.

وی درباره 4 گلی که از بم دریافت کرده‌اند، عنوان کرد: 4 گل زیاد بود، اما فکر می‌کنم با وجود بازیکنانی که دقیقه 85 چند بازیکن ما را دریبل می‌کنند این بازی می‌توانست حتی 10 گل دیگر داشته باشد. از نظر بدنی بم آماده بود یا آنها خیلی تمرین کرده‌اند یا ملوان خیلی ضعیف شده است.این علامت سوال از بازی این هفته ما وجود دارد. اگر این بازی 120 دقیقه هم می‌شد ما تغییری نمی‌کردیم چون توان بچه‌ها نمی‌رسید.

* بازیکنان بم از نظر بدنی ماورایی بودند

ایراندوست افزود: بازیکنان بم از نظر بدنی ماورایی بودند که این خودش جای تفکر دارد. اگر این بازیکنان از نظر تمرینی اینقدر آماده هستند پس خوشا به حال تیم ملی! نیمه اول بازی یک بر صفر بود، اما نیمه دوم انگار آنها بازیکنان دیگری بودند.

مربی سابق تیم فوتبال ملوان درباره اینکه بازیکنان این تیم دوست دارند شما برگردید، گفت: همین الان هم می‌گویند. به آنها گفته‌ام من 6-5 ماه در تمرینات نبوده‌ام، اما بازیکنان این درخواست را دارند. ملوان 3 بازی سخت دیگر دارد؛ به آنها قول داده‌ام در بازی با آینده‌سازان همراه‌شان باشم. بعد از بازی با آینده‌سازان در این باره تصمیم می‌گیرم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 376
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 376
بازدید ماه : 482
بازدید کل : 13140825
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7