سخنگو و عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: صحبت‌ها درباره رفتن بازیکنانمان به تیم‌های دیگر می‌تواند
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
درباره جدایی رضا نوروزی و نیلسون اخبار منتشرشده صحیح نیست
خواجه‌وند: شایعه‌ها تمرکز ما را به هم می‌زند/ برای دربی فعلاً روی دوم آذر توافق شده است

سخنگو و عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: صحبت‌ها درباره رفتن بازیکنانمان به تیم‌های دیگر می‌تواند تمرکز تیم را بر هم بزند.

خبرگزاری فارس: خواجه‌وند: شایعه‌ها تمرکز ما را به هم می‌زند/ برای دربی فعلاً روی دوم آذر توافق شده است
  •  

مهدی‌خواجه‌وند ، در خصوص مطلب یکی از روزنامه‌ها درباره جدایی رضا نوروزی از پرسپولیس به دلیل پارگی رباط صلیبی گفت: درباره رضا نوروزی از طرف کادر فنی چیزی به مدیریت باشگاه اعلام نشده و این موضوع صحیح نیست.

وی در مورد شایعه حضور نیلسون در پدیده یا سایپا در نیم‌فصل دوم لیگ برتر هم ادامه داد:‌ چنین صحبت‌هایی مطرح نیست و این بازیکن هم با ما قرارداد دارد و فکر می کنم طرح این صحبت‌ها از طرف بعضی از رسانه‌ها خوشایند نیست و ما این بحث‌ها را منطقی نمی‌دانیم چرا که شرایط تیم ما خاص است و قانوناً این حرف‌ها محلی از اعتبار ندارد و تنها می‌تواند تمرکز تیم ما را به هم بزند اما باید بگویم که این بازیکنان با ما قرارداد دارند و این صحبت‌ها در این مقطع زمانی درست نیست.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره زمان دربی 79 که هنوز مشخص نشده، افزود: صحبت‌های ابتدایی طرفین بر روی 2 آذر متمرکز شده اما باید ببینیم که این زمان به قطعیت می‌رسد یا نه.

خواجه‌وند درباره اینکه پیش از این تاج گفته بود شورای تأمین با برگزاری دربی در وسط هفته مخالف است اما  چطور یکشنبه 2 آذر را برای این بازی در نظر گرفته‌اند، گفت: قرار است در این خصوص با شورای تأمین رایزنی‌هایی صورت بگیرد و باید دید نتیجه چه خواهد شد اما باید بگویم که ما موضع رسمی‌مان را نسبت به تاریخ 30 آبان اعلام کرده‌ایم اما در جلسه‌ای که با حضور مدیران ما برگزار شده فعلاً بر روی 2 آذر توافقاتی صورت گرفته است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره برنامه‌های این تیم در تعطیلات 50 روزه لیگ برتر هم افزود: مشخصاً برنامه را ندیدم اما می‌دانم که مربیان تیم برنامه خاصی برای این تعطیلات دارند که شامل برنامه‌های تمرینی و تدارکاتی است اما باید در باشگاه مدیریت درباره آن تصمیم بگیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 549
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 549
بازدید ماه : 661
بازدید کل : 13141004
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7