برگزاری جلسه و نشست هم اندیشی اقدامات فرهنگی در مسابقات ورزشی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


برگزاری جلسه و نشست هم اندیشی اقدامات فرهنگی در مسابقات ورزشی

برگزاری جلسه و نشست هم اندیشی اقدامات فرهنگی در مسابقات ورزشی

 

با حضور مسئولین و نمایندگان دستگاههای اجرایی فرهنگی استان و در راستای نشر و ترویج فرهنگ و ارزش های اخلاقی و اسلامی جلسه مشترک و نشست هم اندیشی اقدامات فرهنگی در مسابقات مختلف ورزشی استان صبح امروز در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار گردید.
در این جلسه علی خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت : درراستای حفظ و انتقال ارزش ها بخصوص ارزشهای اسلامی و اخلاقی در بین جوانان و نوجوانانی که در جریان رویداد ها و مسابقات مختلف ورزشی در میادین و سالن های ورزشی حضور می یابند نقش مهم و تأثیرگذار دست اندرکاران فرهنگی استان بیشتر نمود پیدا می کند .
خلیلی در ادامه افزود : در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بر اهمیت نقش فرهنگ به کرات تأکید گردیده است ، دغدغه های نشر ارزش های فرهنگی اسلامی ضروری می باشد .
مدیر کل ورزش و جوانان اخلاق مداری و حفظ ارزش ها و سلامتی و تربیت انسان ها را هدف والای ورزش دانست و ابراز امیدواری کرد که در اجتماع خود جوش و با نشاط آحاد مختلف مردم بخصوص نسل جوان در سالن ها و میادین ورزشی ظرفیت بزرگ استفاده از سخت افزارها و نرم افزارهای لازم بخصوص رسانه ها اصحاب قلم و صاحب نظران در این خصوص فراهم گردد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ، ترویج نمادها و الگوهای دینی و ملی ، نشر و توسعه فرهنگ اخلاق مداری و دینداری ترویج فرهنگ نماز و احترام متقابل افراد به یکدیگر را از جمله مهمترین گام های فرهنگی قابل اجراء در جریان مسابقات مختلف ورزشی دانست.
علی خلیلی در پایان سرمایه گذاری فرهنگی در حوزه ورزش را یکی از مهمترین سیاستهای وزارت ورزش و جوانان دانست و ابراز امیدواری نمود که به استناد تقویم فرهنگی موجود اعم از مناسبت های مختلف ملی و مذهبی  بتوانیم ظرفیت ها و پیام های فرهنگی غنی خود را بمنظور استفاده و بهره برداری آحاد مختلف مردم و تماشاگران بویژه نسل جوان و نوجوان فراهم نماییم .
 در این جلسه هوشنگ عطاپور مدیر کل امور اجتماعی استانداری ، کیومرث پور ایراندوست و سجاد بیرامی معاونین ورزشی و  فرهنگی و امور جوانان اداره کل و هر کدام از اعضاء نمایندگان دستگاههای فرهنگی به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 355
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 355
بازدید ماه : 461
بازدید کل : 13140804
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7